čtvrtek 30. května 2013

Prší, prší, jen se leje...

Dneska je tam tak hnusně. Nikam se nedá jít, všude je mokro. Je zima... No a tohle má být jaro? Díky nechci. Ale zase je to super počasí na pečení lívanců, to mi věřte. Takže dnešní náplň dnešního odpoledne bylo pečení lívanců :) A focení kapiček na oknu :) a četla jsem mého milovanéo Harryho Pottera ♥



Zítra by mi měl přijít můj druhý SWAP :) Takže se můžete těšit na další článek o SWAPu. Bohužel teď už oficiálně, na tento blog píšu sama :( Ale snad se mi po prázdninách podaří sehnat nějakou novou adminku. Wow! vyhlídka prázdnin zní lákavě :) Já jedu na 14 dnů do Španělska a pak na 14 do Chorvatska, ale tam na ozdravnej pobyt :)



4 komentáře:

  1. takové prázdniny by se mi líbily! já letos pojedu max někam po Česku, ale nevadí mi to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je vyjímka :) tyhle prázdniny. Jinak taky po Česku :)

      Vymazat
  2. uži si to! španielsko je môj sen, teda jeden z mnooha:D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)