pátek 3. května 2013

Giveaway (ukončeno)

Ahojky,
takže jak jsem slíbila, je tady giveaway. Důvod proč jsme ji udělaly je ten, že slavíme založení blogu a chceme si získat nové čtenáře. A teď o co se bude hrát.Hraje se o zlatý třpytkatý lak od Avon, meruňkově oranžový lak od miss sporty a fimo náhrdelník s maličkými přívěsky z claire´s. Tohle všechno může vyhrát jedna z Vás!


 Podmínky:
1. sledovat přes GFC
2. napsat do komentáře Váš email a co na tomto blogu upravit :D
3. držet si palce




Giveaway bude ukončena 12. května, tedy na mé narozky :D Výherce budu losovat přes Random. Přeju Vám hodně štěstí!

FashionKate 


48 komentářů:

  1. Tak jsem vaše první pravidelná čtenářka :D to se mi ještě nikdy nestalo :)Ty laky vypadaj krásně :) Tak vám holky přeju hodně úspěchu a snad se bude váš blog dále vyvíjet a bude čtenářů přibývat :)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za přání i za to že jsi naše první pravidená čtenářka! Moc to pro nás znamená! Hodně štěstí v soutěži!

      Vymazat
  2. přidávám se jako druhá čtenářka a budu taky ráda, když navštívíte můj blog a když se zalíbí budu ráda za odběr. :)
    ještě jsem nikdy nic nevyhrála, tak by se mi líbilo kdyby se na mě štěstí usmálo :)
    misking@seznam.cz

    blog: http://farbigewelt.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se ráda přidávám,do třetice všeho dobrého :D Přeju úspěch, spoustu čtenářů a super článků ;)
    missing.your.touch@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Přidávám se jako čtvrtá pravidelná čtenářka:)
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Také se přidávám a přeju Vám hodně čtenářů a úspěchů s blogem:)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Taky vám přeju hodně úspěchů s blogem :)
    katerina.z.1998@seznam.cz
    sleduji

    OdpovědětVymazat
  7. kolarovapetra93@gmail.com
    Asi bych trošku zapracovala na designu :-) Přece jenom to je to, co každého zaujme nebo odradí.. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. hlavackova.katerina@gmail.com
    Možná trošku víc ozdobný design ;)) A všechno nejlepší ;D

    OdpovědětVymazat
  9. timcsi137@gmail.com :) :)
    tiež som za to, aby sa zmenil/upravil trochu ten design :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, určitě se zkusím s designem nějak poprat :D Přeji hodně štěstí v soutěži!

      Vymazat
  10. betytrojan@seznam.cz
    Mě se blog líbí a design taky :D přeju hodně úspěchu s blogem :D

    OdpovědětVymazat
  11. ja bych blogu dala nejaky minimalisticky design
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Pozměnit design a přidávat pravidelně články s fotkami... Recenze, DIY, Novinky, Tutoriály :)
    Jinak super ceny a držím pěsti při rozvíjení blogu :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Mě se blog líbí tak jak je :)

    OdpovědětVymazat
  14. + email: martina.dushek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za podporu, určitě se budeme snažit přidávat tak trochu jiné články, než má konkurence! :D

      Vymazat
  15. zuzanQa213@azet.sk

    A zmenit by som nechcela asi nic

    OdpovědětVymazat
  16. rezinka.kaspi@seznam.cz
    Jenom bych asi změnila ten design, ale jinak se tvuj blog moc líbí :DDD

    OdpovědětVymazat
  17. Ten zlatý je must have! Můj třpytkatý už mi vyschl :D Možná bych udělala nějaký nápaditější design :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Přidávám se :)
    polisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduju jako Haňule Strakovic.
    Já myslím, že by byl fajn nějakej barevnější vzhled blugu.
    Strakova.H@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. sleduji vás, váš blog se mi líbí, nic bych neměnila :)
    bierova.m@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  21. jesterecka(@)email.cz
    ráda bych více čtení - recepty, nákupy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zařadíme, zítra nebo ve středu se můžete těšit na naše první fotky z focení outfitů, snad se povedou! :)

      Vymazat
  22. lucinkabendova@seznam.cz

    Tvůj blok je úžasný, moc se mi líbí asi bych nic neměnila...... Možná trošku více čtení :DD

    OdpovědětVymazat
  23. aranell.ix@gmail.com
    pridavala bych vice recenzi:-)

    OdpovědětVymazat
  24. greenballx@seznam.cz
    nic bych tady neměnila :) možná jen opisování kodu když chci přidat komentář neb napoprvé to málokdy napíšu dobře :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo super nápad, taky mi vadí když to musím na jiných blozích opisovat... Kde to najdu? :D

      Vymazat
  25. Mně by se líbily fotky outfitů :-)

    veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. ja by som zmenila to biele pozadie
    strakovmaa@gmail.com

    a pozývam ťa na svoju GA - http://books-mylife.blogspot.sk/2013/05/polrocna-sutaz.html

    OdpovědětVymazat
  27. baska008@gmail.com
    Páčili by sa mi typy na zdravie, alebo aké ovocie je dobré a v čom =3

    OdpovědětVymazat
  28. andie002@seznam.cz
    A asi bych změnila vzhled blogu.

    OdpovědětVymazat
  29. GFC Naty Sweet
    naty.sweett@gmail.com
    Docela by se šikly štítky(říká se tomu tak ne?:DD) Aby byl blog přehlednější..:)

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj, zatím bych nic neměnila. :)
    katylapisz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. tak já bych nic neměnila máš úžasný blog :)
    klimovakat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Sleduji jako El
    eliota@centrum.cz

    Co bych změnila? Na vzhledu blogu nic, líbí se mi barvy i ta jednoduchost, ale možná bych přidala štítky ke článkům, aby čtenáři mohli podle nich hledat podobné články. :)

    OdpovědětVymazat
  33. já bych ni neměnila, líbí se mi jednoduchý desing :)
    Veronika.Pavlisova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. ohoho, neměnila bych nic, je to přece tvůj blog, jen mám ráda DIY posty,tak možná to :D)))
    eggy123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Sleduji jako Mia :) Blog se mi líbí, asi bych nic moc neměnila, ten králíček jako záhlaví je moc roztomilej ;)

    mariepajerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Sleduji jako Radka Vacková. email: radka.vackova5@gmail.com
    A je to krásný blog! moc se mi líbí ten světlý design a hlavička ;) klobouk dolů

    OdpovědětVymazat
  37. Krásne ceny :)
    Sledujem ako Lizzy
    Nemenila by som nič,veľmi sa mi páči design :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  38. Moc pěkné ceny :)
    Sleduju jako Alice B. - alicebee100@gmail.com
    Blog máte pěkný, líbí se mi, jen bych změnila tip písma (font), protože to hned ozvěží a změní celý styl :) Jinak vám přeju, ať se hodně s blogem daří :)
    KRásné narozeniny!!!!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)