pondělí 13. května 2013

Birthday gifts

Ahoj,
takže jak už jsem psala, včera jsem měla narozeniny a teď bych Vám chtěla ukázat 4 nejpovedenější dárky a to jsou: žlutý lak na nehty, zesvětlující sprej na vlasy, pruhované kalhoty a pruhované plavky, které tedy bohužel nemám vyfocené :D

Takže začneme s lakem na nehty, kterým, jsem si již dnes nalakovala nehty. A na to černou barvou udělala různé titěrnosti :D











Pak tedy ty proužkaté kalhoty, nehorázně se mi líbí a jsou z F&F
   Zesvětlovací sprej na vlasy, fakt funguje, viz. následující fotka, to jsou moje vlasy po nastříkání tím sprejem :D

Ahoj, fashion Kate!
P.S.: Pokud se mi výherkyně neozve do pondělí tak losuju znovu!

3 komentáře:

  1. super dárky :) ty kalhoty jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  2. uvítala bych pro porovnání fotku před a po.
    Jinak vše nejlepší!)

    OdpovědětVymazat
  3. ak máš rada darčeky, tak ťa pozývam ku mne na moju GA :)
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)