čtvrtek 23. května 2013

Seznamte se...

Ahoj,
Bohužel jsem nemocná a tak mám spoustu času a nevím co mám dělat. Psala bych články ale radši píšu z vlastní zkušenosti a nic nového nemám. Teď mě asi políbila múza nebo co ale chtěla bych Vám představit mého nejilejšího, nejsledšího, nejhezčího... Co to asi bude? :D Chtěla bych Vám představit mého dokonalého králíčka. jmenuje se Happynka :)


 To je ona ♥ Moje zlato a věřte tomu, že stojí za to! :D

A když už jsme u toho představování, tohle jsou moji dva new mint oblíbenci ze sekáče. Ceny si nepamatuju už je nějakou tu chvilku mám, ještě než jsem začla blogovat. Ta sukně na fotce vyšla spíš modrá ale je fakt mint :D Ten klobouk taky neni takovejhle vyblitej :D Ale to prostě nejde pospsat :D



 Pak bych se chtěla ještě zmínit o výhře giveaway, promiň že mi to tak dlouho trvalo ale výhru už mám zabalenou v balíčku a v pondělí to odešlu, teda pokud mi napíšeš směrovací číslo. Asi si na něj zapomněla ale jáho v mailu od tebe nenašla :) Snad se to vyřeší a ty se budeš moct těšit z laků a náhrdelníku :D

Abys mi věřila, že to opravdu pošlu :)
A mám domluvenej další swap. Během příštího týdne bych je měla oba poslat, takže se můžete těšit na články o nich. Taky mě napadlo, že bych natočila jak je otevírám, nebyla bych tam ale vidět já protože na kameře vždycky vypadám jako blbec. prostě by tam byli moje ruce a balíček. Měly byste zájem? Pokud ano pokusím se video natočit :) (Vidíte co pro mně znamenáte :D)

Dlouho nebyli outfity ale snad brzo budou a po prázdninách jich bude ještě víc. Zajímalo by mně ale jakou aktivitu budu mít o prázdninách. vždycky když budu doma tak Vám přednastavím nějaké články, ale budou to spíš fotky než nějaký slohovky :)

Ostatní adminky se na mně vykašlaly ale po prázdnínách se můžete těšit na novou, tedy pokud si to nerozmyslí. 

FashionKate



1 komentář:

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)