středa 15. května 2013

Gossip girl Style

Ahoj, tak dneska bych se Vás zaprvé chtěla zeptat jestli by se mnou někdo nechtěl udělat SWAP s dekorativní kosmetikou... Jde o to že se dva lidi domluví na tom, jaké věci si pošlou s ohledem co mají a nemají rádi, buď v určené cenové hodnotě nebo množstevní a pak si pošlou SWAP v balíčku. Je to něco jako Lady Box na míru. kdybyste měli zájem tak mi napište buď do komentářů váš e-mail nebo přímo na můj mail, kackazdralkova@gmail.com :)












A za druhé bych se Vás chtěla zeptat jestli máte rádi Gossip girl, a jestli ten serál vůbe znáte. já osobně jsem na něj začala koukat teprve nedávno ale hrozně mě to chytlo :) Líbí se mi ten nápad samosebou ale jako módnímu člověku se nehorázně líbí jejich oblečení ale přjde mi docele divné, že doma chodí na 20cm jehlách ale tak nevadí. Mají nádherné šaty. Nejradši mám asi Jenny :D

FashionKate

3 komentáře:

  1. Gossipky mám moc ráda, ale přestala jsem je sledovat po třetí řadě, pak už mě to nebavilo :) nejradši z nich mám Blair :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo já na to taky začala koukat teprve teďka a jsem závislá... ^_^ Taky miluju ty šaty, ale tak je to seriál a jsou bohatý z New Yorku takže ty jehly mě zase tak neudivujou :)) Já mám nejradši Blair a pak Jenny ->> úplně miluju jak navrhuje ataak :)) A pak Bass ->> :33 ten je úplně nejlepčejší :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jenny přestaneš mít ráda, uvidíš :D Aspoň já jsem to tak měla :D
    Nejlepší jsou stejně Chuck a Blair ! :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)