čtvrtek 6. června 2013

Tour de France? Ne! TOUR DE SEKÁČ!

Ahojky, :D dneska jsem zašli do sekáče a máme bohaté úlovky :) Byli jsme v sekáči- Krč. Sice to ení z těch nejlevnějších ale oproti tomu jsou tam nějaké věci úplně nové :) určitě se tam zajděte podívat... Nebudete tomu věřit ale nejhezčí věci, teda alespoň podle mně, byli na stojenu se slevou. Já jsem si koupila černou mikinu se zdobením na ramenou za 70 kč a takové tyrkysové džínové bolerko za 30 kč. MusicKate, která je mimochi koupila mikinu se sobem a černý svetřík. Bohužel nevím ceny. A Ann si koupila kytičkovanou minisukni k ní bílé tílko a na vysvědčení pastelově růžové šaty s černým vrškem. takhle se to špatně popisuje ale přesvědčete se o našem výběru na fotkách :) Dneska můžete očekávat článek a fotky Bublle tea a recenzi na kosmetiku F&F od které jsem si koupila matující pudr :)

Můj svetr, který se mi nehorázně líbí :)
Moje džínové bolerko :)

Mikina MusicKate...Není roztomilá? :*

Svetřík MusicKate


Sukně a top Annie

Šaty na vysvědčení pro Annie :)

Tak zatím ahoj FashionKate! :D


1 komentář:

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)