úterý 24. prosince 2013

❄ Vánoční TAG ❄

 Ahoj, takže jak jsem, připravila jsem si pro vás článek. Bude to TAG. Určitě všichni víte co to je :D Většinou jsem ho viděla zpracovaný jenom ve videu a tak jsem si řekla, že by bylo zajímavá dát ho také i do psané podoby :)


1. Kdy se začínáš těšit na Vánoce?
Tak na Vánoce se začínám těšit tak začátkem prosince. Vždycky jakmile mi dojde, že Vánoce budou brzo tady, vyzdobím si pokoj a těším se až konečně budou tady :)

2.Máš adventní kalendář?
Ano mám, máma mi vždycky na tyčku zavěsí 24 pytlíčků ve kterých jsou různé sladkosti :)

3.Co je tvůj nejoblíbenější Vánoční film?
Nejraději mám asi Polární expres a Lásku nebeskou.

4.Co je tvoje oblíbená Vánoční vzpomínka?  
Asi žádnou oblíbenou Vánoční vzpomínku nemám :D

5.Jak vypadá Vánoční den?
Vstanu kolem 12 a nudím se až do večera :D Nééé :D Vždycky chodíme na brusle buď na led nebo na inliny :D

6.Co jíte na Vánoční večeři?
Jíme hrachovou polévku a kapra s bramborovým salátem, jelikož já ale salát nejím tak mám vždycky jen rybu se suchým bramborem :

7.Máte nějaké Vánoční tradice?
Tak asi to, že až do večeře nesmíme sníst maso. Nevím jak to vzniklo ale je to tak a pak při večeři, že nikdo nesmí vstát dřív než všichni dojí :)

8.Co je tvoje oblíbená Vánoční písnička?
Asi last Christmas. České koledy nějak nemusím :D

9.Co je tvůj nejoblíbenější Vánoční dárek?
Asi můj králíček, kterého jsme dostali k Vánocům :)

10.Máte živý nebo umělý stromeček?
Vždycky živý, miluju jak provoní celý byt :)

1 komentář:

  1. Krásný TAG :) Já jsem ho letos dělala prvně, ale trošku podobnej :) Přeji krásný svátky a šťastný Nový rok !
    www.addell-all.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)