úterý 17. prosince 2013

Hořčice na růst vlasů! OTESTOVÁNO, FUNGUJE!

Ahojky! Nedávno jsem se dozvěděla o hořčičné masce na vlasy! A můžu vám říct že opravdu funguje! Aplikovala jsem ji dvakrát a vlasy za 8 dní povyrostly o 1 cm. To není báchorka ale realita! Na začátku jse tomu taky nechtěla věřit ale teď už to sama mohu doporučit! Poku si chcete nechat narůst dlouhé vlasy a rostou vám pomalu jako mě tak ji opravdu doporučuju.

Jak si jí umíchat?
2 lžice hořčičneho seminka
5 lžic horké vody
2lžičky cukru
2 lžice oleje
Špetka skořice, kousek zazvoru ( na špičku lžičky)

To všechno smíchat a olej přidejte jako poslední. Hořčičná semínka se dají koupit buď už nadrecená nebo si je sami nadrťte. Třeba je dejte do sáčku a rozmlaťte paličkou na maso. Nebo rozemelte v mlýnku.
    Potom hotovou masku aplikujte ke kořínku vlasů a snažte se jí dát po celé hlavě. Pak si nasaďte plavecko čepici nebo igelitový pytlík, to všechno zabalte do nahřátého ručníku.
    Po chvilce by vásměla hlava začít jřát, v tom vlastně spočívá trik masky. Prohřeje pokošku a brobudí tak vlasy k růstu.

!Varování!
Vlasy začnou růst rycleji a tak iméně kvalitní, takže určitě používejte nějakou vlasovou vodu a olejíčky nebo doplněk stravy :)

A teď už moje výsledky ve fotkách :) nejsou moc kvalitní, tak bych se předem chtěla omluvit :D

Před aplikací 8.12.13
Po 2 aplikacích 16.12.13


Opravdu strašně moc bych se chtěla omluvit za ty fotky ale jsou focený na přední foťák tabletu, což opravdu není ta nejlepší možnost. Ale určitě se po dvou měsících můžete těšit na zakončení a to ty fotky budou focené už na foťák. Tak doufám, že se vám článek líbil a mějte se hezky. Určitě mi do komentářů napište jaké jsou vaše zkušenosti :)

Kačeřina



11 komentářů:

  1. Souhlasím, maska je úžasná. Já mám přírustek 11 cm za necelé 2 měsíce.
    www.beruskyblogisek1.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mým snem byly vždy dlouhé vlasy :D Jenomže mě vlasy vyrostou vždy jen do dané délky, a pak musím jít zase na zastřihnutí :/ Takže si tu masku asi taky vyzkouším, zní to vážně dobře a je to i zdravý ne ? žádný chemikálie :D
    www.addell-all.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je opravdu zajímavé :O Možná jí také vyzkouším :-)

    lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. poradila mi to ségra tak to oskouším :)

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem o tomhle hodně slyšela, tak jsem nakonec dostala typ na jeden eshop profikoreni, kde maj horcici za hubicku, tak to vyzkousim :) Doufam v dobre vysledky! :) Je fakt, ze je to opravdu lepsi jak tyrat vlasy nejakyma chemikaliema.

    OdpovědětVymazat
  6. zní to moc dobře...ale rada bych se zeptala jestli az nas zacne hrat hlava,mame také masku
    opláchnout nebo si to nechat jen tak:)

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj prosimm...muzes mi stim poradim mam kratke vlasy a chcu mit dlhe a vubec neroste prosim poradte

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlavně to chce čas a počítej s roky :) pomoc jim můžeš maskami a doplňkovými vitaminy ale tím to neuspíšíš moc. Jde hlavně o genetiku :)

      Vymazat
  8. to ti takhle vyrostlo jen za osm dni ??

    OdpovědětVymazat
  9. To není možné já si to vyzkosimv 😊

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)