čtvrtek 19. prosince 2013

DIY peelinové mýdlo s pohankou & skořicovo-medový balzám na rty

Ahoj, vím, že všechny hodně baví vyrábět si věci sama a tak jsem pro vás udělala hned dva návody na kosmetiku! První je peelingové mýdlo s pohankou, to jsem u žádné blogerky neviděla. Takže pokud ano omlouvám se. A druhé, je medovo skořicový balzám na rty. To už jsem u někoho viděla, sama jsem si ale složky trochu pozmněnila. Takže abych se dlouho nevykecávala..


1. Peelingové mýdlo s pohankou
Někde na internetu jsem viděla, jak ve svých oblíbených produktech blogerka
ukazuje mýdlo s různými seminky, které mají fungovat tak, že vám obrousí z kůže odumřelé částečky kůže. Psala, že stojí asi 100kč 100gramů. Strašně se mi ten nápad zalíbil a tak jsem si řekla, proč bych si takové mýdlo měla kupovat, když si ho můžu jednoduše udělat sama :)
     
Budete potřebovat:
1. Mýdlo
2. Nějaká semínka (já použila pohanku)
3. Vodu
4. Nejakou nádobku ve které to smícháte
5. Míchátko
(6.) Formu na mýdlo

Postup:
Rozmíchejte, rozdrťte, smíchejte mýdlo s vodu do kašovité podoby. Pokud používáte glycerinovou hmotu, toto se vás netýká. Až bude mít mýdlo takovouto podobu, nasypte do něj semínka, která jste si připravili. Nasypte jich tam opravdu hodně aby se mýdlo skládalo více ze semínek než z mýdlové hmoty. Když to budete mít smíchané, můžete přidat nějaký vonný olej. Já dala eukalyptový. Teď hmotu dejte do nějaké formičky, nebo jako já vytvarujte do jakéhokoli tvaru. Já udělala kostku, protože mi přišlo, že jednotlivými ploškami se kůže lépe obrousí! Pak nechte mýdlo vyschnout a máte hotovo!

2. Skořicovo medový balzám na rty
Budete potřebovat:
1. Kokosový olej
2. Med
3. Skořici
4. Včelý vosk

Postup:
Rozpusťte si ve vodní lázni včelí vosk, přidejte kokosový olej a všechno dobře promíchejte ať se to spojí. Potom přidejte jednu lžíci medu a trochu skořice. Nalejte do nádobky a nechejte ztuhnout. Kokosový olej dejte s včelým voskem v poměru. 1 lžíce kokosáku=1 lžíce včelího vosku

Doufám, že se vám článek líbil. A budu ráda za každý komentář! :)

3 komentáře:

  1. Vyzerá to dobre určite niekedy vyskúšam budem rada ak sa pozrieš na môj blog a ak chceš tak nepíšeš komentár :-) ale nechcem ta samozrejme nejak obťažovať, ale potešilo by ma to!

    http://www.beautytome001404.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten balzám na rty vypadá moc dobře, přemýšlím, že bych si ho udělala. Ale nevím, kde mám sehnat včelí vosk.....a neviděla si ten recept náhodou v televizi v Herbáři?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včelí vosk jsem kupovala někde na internetu :) Ale tn balzám je podle mě výborný, rty jsou po něm takové vláčné :) Ne tam jsem ho neviděla, v tomto případě jsem čerpala z blogů :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)