úterý 17. prosince 2013

Recenze: Baby lips

DUO s řasenkou
Ahj, dneska tu pro vás mám recenzi na Baby Lips. Všichni o to mluví, všichni ho chtějí... Do čech přišel nedávno a myslím, že se dá koupit pouze s řasenkou za 200 korun což je opravdu výhodné. A jsou k dostání jenom dvě příchutě. Jeden je bez příchutě jenom obyčejný, nevím jeho odstín a pak ten co ho mám já, Pink Punch. Kupovala jsem ho s řasenkou The Rocket Volume Expres, která je má oblíbená. Ale teď už k recenzi.


Balení&obal


      Asi bych začala balením. Když ho koupíte tak je zatavený v plastovém krytu či jak to říct. Je to dobré v tom, že víte, že to před vámi nikdo neotevíral a nezkoušel..Jinak samotný balzám má průhledné vyčko a barevnou tyčinku. Tento obal vypadá velmi bytelně a i hezky vypadá.
Baby Lips 129 kč
      Hydratace mi přijde příšerná a myslím, že mi moje rty vysušuje ale krásně voní, hodně ovocně a letně. Barva je pěkná světle růžová a vydrží na rtech tak půl hodinu. Celkově tak špatný není ale za tu cenu bych čekala něco jihého. Příště musím vyzkoušet ten bez barvy. Ohodnotila bych ho 8/10.
Jeho barva na bílé barvě
      Kupovala jsem ho v DM.
Doufám, že se vám článek líbil, určitě mi napište komentář jaký je váš názor na Baby Lips!
      Kčeřina :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)