sobota 26. března 2016

Wishlist: Jaro 2016


Vítám vás u mého dalšího wishlistu, který bude tentokrát na jaro. Ještě úplně nejsem rozhodnutá, co všechno tu bude, ale pojďme se na to podívat.


Village Candle Juicy Raspberry
Sice mám svíček hodně, ale zjistila jsem, že nemám žádnou typicky jarní nebo letní vůni, takže jsem se rozhodla, že tuhle chybu musím spravit a proto připisuji tuhle svíčku na můj wishlist. Miluju maliny a village candle mi celkově přijdou lepší než Yankee Candle, protože mi lépe hoří, díky tomu, že mají dva knoty i výrazněji voní, ale nejdůležitější je, že jsou o dost levnější.


Village Candle Juicy Melon
Mají samý Juicy, co? Další svíčkou, která mě u nich zaujala je tahle Juicy Melon, kerá podle mě bude ideální na léto, ale i na to jaro a moc doufám, že by mohla vonět podobně jako Waikiki Melon od Yankee Candle, kterou mám ve votivní svíčce a miluju jí.


Tekutý Catrice Camouflage Cream
Jelikož už 2 roky denně používám kalíškovej Camouflage cream a právě jsem začala používat moje 4 balení a jsem ten nejspokojenější člověk na světě, tak bych chtěla vyzkoušet i jeho tekutou verzi. Vždycky když si na něj vzpomenu a jdu do Rossmanu, nemají ho a nebo nemají můj odstín. Takže pokud se k němu dostanu, v což teda upřímně doufám, snad nebudu zklamaná a bude stejně nebo ještě lepší jak jeho kalíškovej brácha, kterej mě uchvátil :D


Regina Matující pudr
Vzhledem k tomu, že mi dochází můj poslední pudr od Dermacolu, rozhodla jsem se, že budu opět experimentovat a vyzkouším něco úplně jinýho. Tak snad mě tenhle pudr od Reginy udrží matnou, no! Je levnej a vzhledově vypadá moc hezky.


Bione Peeling proti akné
Mojí pleť neustále trápí pupínky a jak se mi tak zdá, nehodlají ustoupit, a tak stále hledám nové a nové produkty, které by mi snad mohly pomoc. Peelingy moc nepoužívám a vidím v tom mezeru, proto jsem se rozhodla, že je na čase vyplnit jí. Tenhle peeling je tedy speciálně na problematickou pleť a má hloubkově pleť vyčistit. Výhodou je, že ani není drahý. Obsahuje tea tree a mentol, což jsou obě látky, které by měly na akné působit, takže se mi zdá i takhle dle popisu důvěryhodný.


Marc Jacobs Daisy
Už hrozně dlouho po ní koukám a miluju jí. Jak nádherně voní a to balení. Co mě na ní ještě strašně překvapilo, když jsem si jí zkoušela na ruku v parfumérce bylo, že jsem jí na zápěstí cítila ještě druhý den ve škole a to jsem se normálně koupala a ruku si máčela ve vodě. Sice si jí nepořídím úplně hned, ale spíše až v létě, co budu mít brigádu a peníze, ale rozhodla jsem se jí sem zahrnout už teď.


Chia semínka
Jako poslední věc tu mám jednu absolutně nekosmetickou a tou jsou, v dnešní době děsně populární, chia semínka. Začala jsem totiž před nedávnem jíst zdravě a kdykoliv hledám nějakou inspiraci na další jídlo, najdu alespoň jeden pokrm obsahující tyhle semínka a tak jsem se rozhodla je vyzkoušet. Můžete se těšit na recept! :)

A to je vše! Doufám, že se vám článek líbil :)

Co je na vašem wishlistu? Znáte Chia semínka? Ochutnali jste je?

2 komentáře:

  1. Nedávno jsem si ten korektor použila, protože ho všichni chválili :D:)

    Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  2. Korektor od Catrice mám a je skvělý :). Hrozně se mi líbí parfém Marcs Jacobs, ale mám strach, že by mě z něj ve finále bolela hlava
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)