sobota 2. dubna 2016

Yankee Candle vs. Village Candle


Dneska bych vám chtěla porovnat Yankee a Village Candle. Hlavně z toho důvodu, že si myslím, že Village Candle se Yankee Candle perfektně vyrovnají a ještě jsou levnější. Takže si napíšeme u každé značky její + a -. Potom bych vám chtěla od každé té svíčkové značky představit mé tři nejoblíbenější vůně.

Yankee Candle 
Přijde mi, že v hodně vůních se od nich Village Candle inspirovali, takže jim dávám plusové body za originalitu. Poté má Yankee Candle velkou výhodu v tom, že je lépe dostupné nejen na internetu. Jako velkou nevýhodu vidím to, že jsou ultra mega drahé. A další zásadní problém, který mám s touhle značko svíček je to, že mi špatně vosk odhořívá. Nevím, jestli mám smůlu na špatné svíčky, ale trvá to rozhodně déle než tři hodiny, než mi odhoří až ke kraji a já jí můžu sfouknout.

Ale abych to hoření zase jen nehanila, poslední kusy svíček, co jsem pořídila ve výprodejích po Vánocích mi hoří dobře a jsem s nimi spokojená. Vůně při hoření je hodně intenzivní, stejně jako ve sklenici.

Village Candle 
Já osobně jsem tedy s touto značkou možná o malinko spokojenější než s Yankee Candle. Za prvné jsou levnější, ne o moc, ale jsou. Lépe mi vosk odhořívá díky tomu, že střední svíčka, stejně velká jako od Yankee Candle, má dva knoty, takže svíčka odhoří mnoem rychleji než Yankee Candle.

Jak jsem zmiňovala, jsou hůře dostupné a spousty vůní mi přijdou trochu okopírované od Yankee Candle, ale rozhodně ne všechny. Bohužel jsem od nich zkoušela jenom dvě svíčky a momentálně doma mám svíčku pro tetu, která mi moc moc voní, takže vám jí představím v top třech vůních :)

Top 3 Yankee Candle


Cranberry Pear
Tohle byl můj úplně první vosk a tedy první vůně, co jsem do Yankee Candle vyzkoušela a pořád mi nehorázně voní a po brigádě si jí plánuju pořídit, protože jsem slyšela něco o tom, že snad končí. Je to sladká vůně, která je trochu zatrpklá a já jí naprosto zbožňuju.



Winter Glow
Tuhle svíčku jsem si objednávala ve Vánočních výprodejích a jsem z ní nadšená. Objednala jsem si jí bohužel jen v malém provedení, a tak už jsem v půlce. Vím, že některým lidem tahle vůně smrdí jako savo nebo vůně na záchod, ale mě voní prostě svěže, cítím v ní nádech jehličí a když se zapálí je to krásná, jemná a sladká vůně.


Aloe Water
 Také jí mám bohužel jenom ve vosku, ale po svíčce se koukám už dlouho. Je to krásná jemná a svěží vůně melounových žvýkaček a po zapálení voní vážně krásně.

Top 3 Village Candle 


Nantucket Cranberry
 Voní hezky sladce a výrazně. Voní mi líp než moje brusinková Yankee Candle svíčka, která se mi za tu dobu už docela očuchala.


Lily of the valley
Moje nejoblíbenější konvalinková vůně! Sice nevím, jestli konvalinky vůbec voní, ale to nevadí, protože tahle vůně je krásná čistá a sladká. Ale mojí mamku z ní třeba bolí hlava, když je zapálená někde moc dlouho. Na to, že je bílá voní hodně intenzivně.



Rendezvous
A toto je právě ta svíčka pro mojí tetu, do jejíž vůně jsem se zamilovala, ze začátku voní lehce pánsky, ale pak to přejde do citrusových tónů, nádhera. A ještě jak je svíčka černá, přijde mi to jako krásný designový doplněk. Jen škoda, že si jí nemůžu nechat a pálit jí :D

Doufám, že se vám článek líbil a třeba vám i poradil s výběrem.

Máte zkušenost s Village nebo Yankee Candle? S čím jste spokojenější? Jaká je vaše nejoblíbenější vůně?

4 komentáře:

  1. zatím jsem vyzkoušela jen vosky a svíčky od Yankee Candle a nemám co vytknout :) v poslední době jsem si nejvíce oblíbila novinku White Tea. každopádně Village Candle bych také chtěla vyzkoušet, protože mají také skvělý sortiment vůní.

    OdpovědětVymazat
  2. ja teda nemám skúsenosť vôbec, ale keď zariadíme celý byt určite si kúpim na kuchynský stôl jednu :))

    OdpovědětVymazat
  3. Mam zkušenost s oběma značkami. A musim rict ze Village je cenově dostupnější ale vadí mi mikro plamínek i u dvojitých svíček. Plamínek se zvětší az po více jak 10h.horeni.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)