pátek 4. března 2016

Tip na jaro?! Penny Board.



Nedávno jsem začala zkoumat různé stránky s pennyboardy, protože jsem začala uvažovta, že na něm s kamarádkou začnu jezdit. Nakonec jsem si vybrala tento bíločerný ze stránky http://zefstyle.cz/ který stojí 2 399 Kč a začala se na něm učit jezdit. Samozřejmě jsme si s kamarádkou nejdříve i trochu zjišťovaly, jak na to.

Penny vám přijde v obdélníkové krabici spolu s brýlemi a šroubovákem a mně přišel ještě vak, do kterého se pennyboard bohužel vejde opravdu jen tak tak.


Jinak jsem se stránkou moc spokojená a na pennyboardu se jsme se naučily jezdit poměrně rychle, musím vám říct, že je to lehčí než na snowboardu a učíme se i nějaké ty 'tríčky':D

Nejvíc se těším na pořádné jaro, až budeme moc opravdu naplno jezdit, protože teď to jde jen občas.


Jednu dobu jsem se učila i na skateboardu a musím říct, že penny má pro mě výhodu větších koleček, takže jede plynuleji a je potřeba se méně často održet, taktéž lépe překoná i hrubší chodník. Na triky je ale určitě lepší skateboard, který je stabilnější a větší.

Pokud se tedy rozhodujete, který si pořídit asi se nejdříve zamyslete nad tím, co budete v budoucnosti preferovat, protože pennyboard je opravdu spíše k delším tratím a méně na triky a u skateboardu naopak.


Pennyboard z téhle stránky tedy můžu jen doporučit. Moc se mi taky líbí, že vám nepošlou jen samotný pennyboard, ale ještě věci k tomu, jako nejužitečnější jsem shledala klíč na šroubky  :)

Máte pennyboard? Nebo jiný board?

5 komentářů:

  1. Na tomto som nikdy nevedela jazdiť :D U mňa vyhrávajú jednoznačne korčule a bicykel :D

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to není zase tak těžký :)Chce to jen cvik, ale kolo mám taky moc ráda.

      Vymazat
  2. Jednu dobu jsem hrozně chtěla longboard, ale poté, co jsem si zkusila jet z kopce na obyčejném skatu a začala se té rychlosti bát, jsem si to honem rychle rozmyslela :D Navíc - jsou příšerně těžký a tahat by se mi s nimi nechtělo. Takže pokud bych někdy chtěla dobrý skate, určitě bych volila tento - navíc jsou hrozně krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu rychlost si zvykneš. Taky mi přijdou longboardy hrozně nepraktické. A souhlasím, že jsou krásný :D

      Vymazat
  3. Z kopců se taky bojím jezdit, takže jezdím spíš jen rovinky a tak pro zábavu, žádná divočina :D Jinak já mám koupený klasický skate z e-shopu Ambassadors.eu a jsem s ním max. spokojena.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)