pátek 26. února 2016

Second Hand: Ujetá Číča


Možná, že z toho udělám sérii. Něco jako recenze na Pražské sekáče. Bavilo by vás to?Včera jsem každopádně navštívila Second Hand Ujetá číča, který se nachází u Náměstí Míru v ulici Korunní. Zajela jsem tam hlavně proto, že do pátku tam měli akci 50% na všechno secondhandové zboží, protože mají i vlastní značku a to oblečení je nádherný, sice dražší, ale krásný. Hodně barev a komiksových postaviček.


Já jsem si každopádně koupila 3 věci a zaplatila jsem 155 korun :D Teď se na to můžeme jít podívat.


Nejvíce se mi asi nakonec líbí takový džínový top bez rukávů, který na těle vypadá fakt krásně a moc se těším, až ho budu nosit. Suprově bude vypadat s kardiganem. Stál mě 45 Kč.


Další mám cihlově zbarvený svetr z Nextu, který jsem si taky naprosto zamilovala, vypadá úplně nenošeně. Má 3/4 rukávy a rozparky po stranách, je docela na tělo, takže pod něj bude nejlepší uplé tílko a bude to super. Stál mě jenom 60 Kč, což je na věc z Nextu fakt super.


A poslední věcí je tohle květinové tílko, je z šifonu, takže lehce prosvítá, moc se mi líbí, jak má olemovaný výstih krajkou, akorát je mi trochu širší a tak ho budu potřebovat trochu zúžit. Tohle tílko mě stálo 50 Kč.

Já jsem s mým nákupem hrozně spokojená a i se mi moc líbilo provedení obchůdku. Měly tam oddělení i s botama, ale tam mě nic nezaujalo. Věci tam jsou levné, ale nejlepší je asi vychytat i ještě nějakou další slevu, jako jsem měla já.


Věci dostanete do papírový tašičky s úžasnou kočičkou a ještě vám ji přelepí samolepkou.

Tomuto second handu dávám 9/10, jen kvůli tomu, že by mohli mít širší second handový sortiment. Určitě se do něj ještě vrátím :)

Jaký je váš oblíbený Second Hand? Nakupujete v nich? Chcete nějakou takovou sérii?

5 komentářů:

  1. Tak ten vypadá suprově no a ty tašky! :) Moc se mi líbí to tílko :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja osobne na second hand-y nedám dopustiť je to moja slabosť :) chodievam do na Slovensku tak známeho Textile House-u, konkrétne ten v našej časti som si veľmi obľúbila, vždy si tam nájdem nejaký super úlovok :D ZuZu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do textil house taky občas chodím, ale musím přiznat, že jsem mu nějak nepropadla a radši mám menší second handym:)

      Vymazat
  3. úžasné veci si si kúpila :) u nás žiadny dobrý seconhand vôbec nie je, aj ked' sa snažím úplne prehrabávať vo veciach no, ale mám odtial aspoň pekné tmavo oranžové pončo :)


    http://everydayinspirationbybibi.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)