čtvrtek 3. září 2015

UNBOXING: Balíček z myeos.cz + GIVEAWAY


Dneska tu bude další premiéra. Bude to první unboxing zde na blogu. Jelikož jsem navázala spolupráci s eshopem myeos.cz , přišel mi od nich balíček, jehož obsah vám tu dneska představím. A aby jste z toho měli něco i vy, zasoutěžíme si o jeden EOS balzám!

Přišel mi malý obdélníkový balíček a já, jelikož jsem spěchala na autobus, jsem si ho nestihla vybalit. Pak jsem se celé odpoledne těšila, až si ho konečně otevřu a podívám se, co mi přišlo.

Jakmile jsem ho otevřela, vykoukly na mě takové ty zelené pufíky a mezi tím už jsem viděla jeden balzám!

Ale teď k jeho obsahu! Přišel mi jejich malinový krém na holení, potom dva samostatné balzámy: Blueberry Acai a Pomegranate Raspberry, který vy vyhrajete v soutěži. Potom mi přišla krabička s limitovanými balzámy s příchutí melounu a passion fruit.


Z toho krému na holení jsem nadšená, jde opravdu jen o první dojem, protože jsem jí zkušela jen jednou, ale je skvělá. Mám problém, že mě nohy po holení strašně svědí, ale po provedení mého pokusu, který spočíval v tom, že jsem si jednu nohu holila s krémem a jednu bez  fakt mě ta levá svědí a pravá ne :D Kromě funkčnosti i skvěle vypadá a voní. Má skvělé rýhy na držení a je celá pogumovaná zářivou růžovou.


A k balzámům, njevíce mi voní Blueberry Acai, který mi svojí vůní připomíná borůvkový koláč. Potom ty dva z limitované edice. Myslela jsem, že ten melounový mi bude vonět ze všech nejvíce, ale nakonec u mě skončil na posledním místě. Předpokládala jsem, že bude vonět jako melounové žvýkačky, ale tak mi rozhodně nevoní. Voní krásně, o tom žádná, ale měla jsem na něj větší očekávání :) A ten poslední Passion Fruit, voní nádherně sladce a má krásné balení!


Jako poslední přišla drobnost, která mi udělala mega radost a tím je placka myeos :)


A teď ke GIVEAWAY!

Podmínky:
a) Sledovat můj blog
b) Napsat mi do komentáře jestli máte se značkou EOS zkušenosti. Pokud ano, jak vám vyhovuje :)
c) Nezapomeňte v komentáři uvést váš email, na který vás v případě výhry kontaktuju!

A to je vše, co pro výhru musíte udělat. Jak snadné, že :) Soutež potrvá do čtvrtka 17.9. 2015 . Vítěze vylosuju pomocí randomu :D

Máte EOS balzám? Jaký vám voní nejvíce?

93 komentářů:

  1. GFC Caroline
    Bohužel s touto značkou nemám žádné zkušenosti,ale už dlouhou dobu si přeji vyzkoušet nějaký balzámek na rty :)
    kajush.01@centrumn.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    Se značkou EOS zatím žádné zkušenosti nemám, i když mě hrozně láká ji vyzkoušet, ale zatím mě odrazuje ta cena :(
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. nemam zadnou zkusenost
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji jako Charmedka
    Mam doma jeden balzamek, krasne voni a chutna :D
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Super clanek :)) mam doma 2 a jsou proste suprovy, jsou to moje lásky ^^
    NELAADAM@seznam.cz
    sleduju jako Nelly Love

    http://nellylove99.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. mám doma Summer Fruit balzám a ta vůně je dokonalá, mám vždycky chuť ho sníst :D :)))
    diane.grover01@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Mám balzám Sumner fruit, který je úžasný. A okurkový krém na ruce. A s obojima jsem velmi spokojená. Plánuji si pořídit tělový krém.
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji blog jako Easy on the Eye.
    Mám doma čerstvě 3 EOS balzámy a jsem moc spokojená. Trochu jsem se jich bála, ale nakonec předčily moje očekávání. Nejradši mám vůni Sweet Mint.
    easyontheeyeblog(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Zatím mám celkem zásobu různých balzámů na rty, ale v budoucnu bych chtěla EOS určitě vyzkoušet, jen nevím jaký :)
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Přes GFC sleduju jako Iveta Skutková
    Už hrozně dlouho chci něco od značky EOS vyzkoušet, ale stále jsem se k tomu nedostala, tak snad to co nejdřív napravím :)
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ten krém vypadá skvěle! :)
    Sleduji tě jako Katherine Sýkorová
    S Eos ještě zkušenosti nemám :)
    katerinas.sykorova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Terka Černá
    Bohužel nemám, ale moc si přeju ji právě vyzkoušet. :))
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. GFC: Martina Homoláková
    mail: martina.homolakova@gmail.com

    Značku Eos jsem zatím neměla možnost vyzkoušet, vzhledem k tomu, že jsem se bála objednávat z důvodu častých faků. Nedávno se prý začaly prodávat v DM drogerii, bohužel jsem měla vždy štěstí akorát na vyprodaný regál. Jinak jsem ale slyšela samé dobré ohlasy, jak na krém, pěnu, tak i klasický balzám, kterých já spotřebuju tuny, jelikož mám rty, které jsou víceméně pořád super. Zatím mi zabral jedině Carmex, tak bych někdy ráda zkusila i EOS :). Moc Ti děkujeme za zprostředkování krásné soutěže, věřím, že výherkyně bude mít opravdu radost :D. Přeju hodně štěstí do budoucna s blogem i v osobním životě :).

    OdpovědětVymazat
  14. gfc just another rosalie
    email just.another.rosalie@gmail.com
    s eos este skusenosti nemam, ale velmi rada by som ju vyskusala :)

    OdpovědětVymazat
  15. GFC: Ella88
    doubleinfinity.ella@gmail.com
    S EOS zatím žádnou zkušenost nemám, protože jsem v drogerii na balzámy zatím nenarazila a z internetu se mi to objednávat nechtělo :D

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: Adéla Něničková
    email: ada.nenickova@seznam.cz
    Doma mám jeden EOS (jahodový sorbet) a jsem s ním moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  17. gfc: dominnica l
    e-mail: mimalau@centrum.sk
    S touto značkou nemám zatiaľ žiadnu skúsenosť,ale určite by som ju veľmi rada vyskúšala,keďže o týchto balzámoch čítam samé chvály :)

    OdpovědětVymazat
  18. děkujeme za soutěž :) od EOS jsem zkoušela pouze balzám na rty a jsem spokojená, vyhovuje mi a navíc díky jeho kulatému tvaru ho vždy v kabelce lehce najdu :)
    sleduji jako El
    eliota@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. GFC: ZdeňkaM
    Se značkou Eos ještě zkušenost nemám. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  21. doma mám dva balzámy a jsou dokonalý :3
    GFC: gingersmile99 (asi)
    vikihory@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. GFC- Anežka Füzéková, email- anezka.fuzekova1@seznam.cz
    Balzámek mám jeden a jsem s ním spokojená, ale strašně ráda bych zkusila i jinou variantu. :)

    OdpovědětVymazat
  23. gfc tento ucet
    nemam ziadny balzam ale chcela by som :)
    n.princess(zavinac)azet.sk

    OdpovědětVymazat
  24. ahoj, doma vlastním 1 eos balzam a som s nim úplne spokojna. veľmi mi chutí
    GFC Dominika Košútová
    kosutova.d@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  25. sledujem pod svojim menom a môj mail je : kejmy.do.it (zavináč) gmail.com :).
    značku EOS poznám, spolubývajúcej doniesla kamarátka jeden balzám z Ameriky, však nemala som tú možnosť vyskúšať ho :). ale po jednom veľmi túžim! :P.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, s touto značkou bohužel žádné zkušenosti nemám. Snad se alespoň u tebe poštěstí! :-)

    e-mail: Skrankova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Dobrý den,
    nemám s ním zkušenost, mám jen jelení lůj.
    E-mail: sarkaveg@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. GFC Aylin Leto
    Mám doma nějaké balzámy EOS a krásně vypadají i voní.
    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. s EOS nemám žádnou zkušenost, ale už nějakou dobu se na něj chystám :) Požívám Carmex a Blistex :)
    aneta.cernovska@gmail.com
    sleduji jako Aneta Černovská

    OdpovědětVymazat
  30. GFC: Christy
    Jeden EOS už doma mám, vyhovuje mi a určite sa chystám na ďalší kúsok. :)
    christyshades.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Sledujem ako Sabča :)
    S EOSom nemám ešte žiadne skúsenosti, preto by ma veľmi potešila výhra v tvojej GA. ;)
    sange578@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Sleduju jako Lucka Sondová :)

    Bohužel zkušenosti nejsou, už o něm nějakou dobu čtu i u blogerek, skoro všichni ho chválí, ale cena se mi trochu vymyká, nu :)
    sondova.lucka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. sleduji pod tímhle účtem:)
    mám doma jeden EOS a jsem nad míru spokojená ! sice mě ta cena odrazovala, ale jakmile se objevily v dm, tak jsem jeden musela mít, vzhedem k tomu, že jsem magor do balzámů :D
    meggynapravnikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. sledujem :)
    l.clavel@azet.sk
    nemám zatiaľ žiadne skúsenosti

    OdpovědětVymazat
  35. sleduji jako caty.
    zkušenosti nemám žádné :/
    lindik1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. GFC: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com
    So značkou eos zatiaľ nemám žiadne skúsenosti.

    OdpovědětVymazat
  37. GFC: ZuZu
    sabova24(zavináč)gmail.com
    Eos som zatiaľ ešte neskúšala.... ale veľmi rada by som :)

    OdpovědětVymazat
  38. Nic od Eos jsem zatím neměla, ale ráda bych určitě vyzkoušela, všude se o něm píše a já mám velkou závislost na balzámech na rty :-)
    GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. GFC - Lucka Štěchová
    Lucie.stechova3@gmail.com

    Vlastním Blueberry Acai a krásně voní ^_^

    OdpovědětVymazat
  40. GFC Simona J.
    Eos mám první od dubna a velmi mi vyhovuje, má pěknou tuhou konzistenci :)
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. S eosem zatím nemám zkušenost, pořád čekám, že ho budou mít někde ve slevě, v Rossmannu nebo DM, je super, že už je takhle dostupný i v ČR :-)
    Sleduji přes GFC jako Dagmar Horáková, e-mail je d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Ještě žádné zkušenosti nemám, ale vypadá to moc krásně! :) Sleduji a můj email je stepanka.tuckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  44. Značku EOS zbožňuji, mam doma jednu limitku, ale určitě bych chtěla další. Vyzkoušela jsem i krém na ruce a už nikdy nechci nic jiného, nádherně voní, opravdu.. :-) misa.kozlikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Značku EOS zbožňuji, mam doma jednu limitku, ale určitě bych chtěla další. Vyzkoušela jsem i krém na ruce a už nikdy nechci nic jiného, nádherně voní, opravdu.. :-) misa.kozlikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Značku EOS zbožňuji, mam doma jednu limitku, ale určitě bych chtěla další. Vyzkoušela jsem i krém na ruce a už nikdy nechci nic jiného, nádherně voní, opravdu.. :-) misa.kozlikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. GFC Katty
    Po značce EOS už nějakou chvíli pokukuju a uvažuju o koupi, samotnou zkušenost nemám, tak zkouším štěstí :)
    barneyisnotdead@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. GFC: Hope Less
    Já od této značky bohužel nic nemám, proto bych chtěla třeba právě tento eos vyzkoušet :)
    martgard@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. bohužel nemám s EOS žádnou zkušenost, a taky proto bych to chtěla vyzkoušet :)
    lenka.lyskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. bohužel nemám s EOS žádnou zkušenost, a taky proto bych to chtěla vyzkoušet :)
    lenka.lyskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Mala som dávnejšie mentolový EOS balzám ale ten mi až tak nejako nevyhovoval :-) Jediným plusom pre mňa bolo, že mal dobrú chuť ;-) a príjemne chladil.
    zuzka.zelienkova@gmail.com
    GFC: Tento účet :-)

    OdpovědětVymazat
  52. S EOS-mi nemám žiadne skúsenosti, no už by sa aj patrilo, keďže všetci balzamy ospevujú. Preto sa mi táto súťaž nesmierne páči! :-)
    Sledujem ako Nat, mail natalia.gazova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  54. S eos zkušenosti mám mam strawberry sorbet a je skvely. Bbf zadny eos nema,kdyby vyhrala dala bych ji ho :) email- Radca7@seznam.cz a sleduju

    OdpovědětVymazat
  55. Určitě se zapojím!

    GFC: NARA blog
    EMAIL: narablog54@gmail.com

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz
    narablog54@seznam.cz

    Nezapomeňte se zúčastnit GA o 2 keramické dózičky ve tvaru cupcaků: http://natalieklara.blogspot.cz/2015/09/sweet-next-50-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  56. GFC: Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz
    S EOS žádnou zkušenost nemám, sama bych asi za balzám nedala tolik peněz, ale i přesto bych ho ráda vyzkoušela :D :)

    OdpovědětVymazat
  57. GFC - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    zkoušela , ale jenom od kamarádky a i tak i velice vyhovoval :)

    OdpovědětVymazat
  58. GFC - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    zkoušela , ale jenom od kamarádky a i tak i velice vyhovoval :)

    OdpovědětVymazat
  59. Sleduji jako Adél Julišová
    Eos jsem nikdy neměla, každopádě vždycky, když mi ho půjčí některá z kamarádek, nemůžu si pomoct a musím olizovat ten balzám z pusy :D
    adeljulisova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  61. GFC: Stripy blonde
    E-mail: detnaw92@gmail.com

    EOS jsem ještě nikdy nezkoušela, ale vzhledem k velmi kladným ohlasům bych ho ráda otestovala také :)

    OdpovědětVymazat
  62. Ahoj:) mám jeden eos:) který jsem si koupila teď nadavno:) je to jahoda:) a musím říct je uplne skvělý:3 sashynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Ahoj, super příspěvek

    S Eosem mám zkušenosti a příjde mi že ta cena je příšerná jeho hydratace je jak balzám od balei. Doma mám blueberry acai, strawberry sorbet a lemon drop. Podle vůně bych je seřadila asi nějak takhle 1.místo Strawberry sorbet 2.místo Lemon drop a na posledním místě Blueberry acai.

    Můj e-mail : smueli@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Eos je muj nejoblibenejsi balzam, strasne se mi libi ze hydratuje, ale tak nejak 'matne'. Snad me pochopis)) navic do kazdehosveho produktu davaji originalitu a napaditost. Za me palec nahoru))

    email: marush.cihi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Ahoj se značkou eos zatím bohužel žádné zkušenosti nemám :'( ale určitě bych chtěla (kdo taky ne :D )ale kamarádka má a je TOP :3 byla bych samozdrejme ráda protože sem ještě nikdy nic nevyhrála :) a kdyby náhodou .... :) Dala bych si ho pod stromeček :D

    OdpovědětVymazat
  66. Ahoj se značkou eos zatím bohužel žádné zkušenosti nemám :'( ale určitě bych chtěla (kdo taky ne :D )ale kamarádka má a je TOP :3 byla bych samozdrejme ráda protože sem ještě nikdy nic nevyhrála :) a kdyby náhodou .... :) Dala bych si ho pod stromeček :D

    OdpovědětVymazat
  67. Ahoj se značkou eos zatím bohužel žádné zkušenosti nemám :'( ale určitě bych chtěla (kdo taky ne :D )ale kamarádka má a je TOP :3 byla bych samozdrejme ráda protože sem ještě nikdy nic nevyhrála :) a kdyby náhodou .... :) Dala bych si ho pod stromeček :D

    OdpovědětVymazat
  68. sledujem:) skúsenosti ešte nemám, ale počula som iba pozitívne ohlasy:) natalyadameova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. GFC: Barborka
    Skúsenosti zatiaľ nemám, ale počula som len samé chvály, takže by som sa o tom rada presvedčila aj sama :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Sleduju :)
    Nemám žádné zkušenosti ale chtěla bych mít něco od eosu , cokoliv :( proto jsem v soutěži :)
    agidagi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Sledujem.. :) Áno mám skúsenosti so značkou eos.. a myslím si že je veľmi kvalitná a vyhovuje nielen mne Ale aj mojej rodine.. ;)
    samantakecsoova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  72. Se značkou EOS bohužel nemám zkušenost žádnou,ale přála bych si jí vyzkoušet :) .
    Tvůj blog sleduju :) .
    email: vendula.novakova18@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Sleduji tě jako Péťa S. Jinak se značkou zatím žádnou zkušenost nemám, ale delší dobu po balzámech pošilhávám. Říkám se, že jednou si ho koupím za odměnu, ale zkouškové je tak daleko :D
    email: p.stenzelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Sleduji jako Takeeuchi :) Email - ZednikovaLucie2001@seznam.cz
    Momentálně mám jeden balzám - Summer fruit ^^ je bezva, skvěle hydratuje, a vůní mi připomíná broskev :D Bohůžel ale dochází, takže mám v plánu si koupit Eos sweet mint :) Děkuji za soutěž x)

    OdpovědětVymazat
  75. GFC: Monika Gawlasová
    email: monikagawlasova@gmail.com
    Jinak žádné zkušenosti s tím nemám, jen párkrát jsem zkoušela eos od kamarádky. Měla nějakou úžasnou příchuť, takže jakmile jsem si to dala na rty tak jsem to chtěla sníst!:D:)

    OdpovědětVymazat
  76. Sledujem ako Lonely Nicol a s EOS nemám zatiaľ žiadnú skúsenosť, ale tiež mi pár krát kamarátka dala alebo tak a príjde mi to ako super, len tak hodiť do kabelky a ešte naviac aj krásne vonia! nikol-life@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  77. GFC : Braylee Dixon
    Email : braylee.dixon@gmail.com
    Skúsenosť : Nemám skúsenosť so značkou EOS, ale počula som samú chválu, tak by som rada sama vyskúšať (:

    There's An Untold Story...
    Steal Her Beauty

    OdpovědětVymazat
  78. Nedavno sem si poridila od eos balzam s příchuti boruvky a jsem moc spokojena, jinak moc zkusenosti nam :) kawaiiwolf@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. gfc : KačaVal
    kaca.val.1996@seznam.cz
    Bohužel žádné zkušenosti nemám, ale staršně bych ho chtěla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  80. GFC: Veronika Dedíková
    email: veronikadedikova@gmail.com

    Ešte nemám, ale strašne by som chcela :)

    OdpovědětVymazat
  81. Značku v elmi dobře znám, ale zatím jsem ještě nic od nich nezkoušela. :)

    kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  82. GFC: Eva H. , e-mail: eva.hrabalova@atlas.cz, já osobně ne, ale sestřence jsem koupila granátové jablko k svátku a myslím, že je spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  83. GFC: Tess Šmajsová
    teria@hotmail.cz
    Od EOS mám balzámky 2- jahodový sorbet a letní ovoce :)

    OdpovědětVymazat
  84. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  85. GFC: Si Mi
    email: simaa0424@gmail.com
    O tejto značke som počula mnoho a hlavne pozitívnych vecí. Od EOS nemám žiaden balzám ale rada by som vyskúšala jeden, možno aj práve tento pretože som počula že má výbornú vôňu aj chuť..:) Budem rada ak ho budem môcť vyskúšať práve prostredníctvom vás :)

    OdpovědětVymazat
  86. S balzámem EOS bohužel nemám žádné zkušenosti :( Ale mám kamarádky, které si ho nemůžou vynachválit a já jim jen tiše závidím :) Třeba se mi poštěstí a první má zkušenost bude zrovna s tímto balzámem od tebe! :))

    novotna.m01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. GFC Kath Zarubanová
    verza12@seznam.cz
    Mám jeden EOS doma, konkrétně strawberry sorbet, a je super :D líbí se mi jak jeho design, tak vůně a chuť (vždy mám nutkání si ho ze rtů olizovat) a hydratační účinky jsou dostatečné, taže si hodlám pořídit další kousky :D

    OdpovědětVymazat
  88. GFC Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com
    S balzámy zkušenost nemám.

    OdpovědětVymazat
  89. GFC-V vyky
    dainny@seznam.cz
    S touto značkou nemám žádné zkušenosti,a proto bych ráda vyzoušela :)

    OdpovědětVymazat
  90. GFC:Marcela Čonková
    email: onkov.marcela@gmail.com
    Tak za mňa je EOS obyčajný balzam. Jediné čo je na nom dajme tomu neobyčajné sú tie úžasne vone. :)

    OdpovědětVymazat
  91. Eosy doma mám 2 summer fruit a melounový☺Jsou mega super krásně voní a krásně hydratuje na rtech ☺Také mám eos krém který taktéž suprově voní okurkově(☺) s kterého jsem měla zezačátku špatný pocit protože okurky mi nechutnají.Ale nakonec voní krásně😁.Můj e-mail lucienenutilka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Bohužel jsem se o téhle giveaway dozvedela pozdě,nevadí.
    Já mám doma zatím 1 balzámek EOs,mám Blueberry acai..nejdřív mi moc nevoněl,ale ted už celkem jo..:D A chci další ♥ :D :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)