úterý 1. září 2015

Life Hacks: DIY Korektor, Rtěnka na třikrát a Krémový kondicionér




Jelikož jsem vždy pro každé zjednodušení či ošizení našeho denního života, rozhodla jsem se, že sepíšu svoje vlastní Life Hacks. Určitě znáte taková videa a asi i články. Ty věci co tu mám já jsem si vymýšlela sama, ale je v pohodě možné, že je předtím vymyslel někdo jiný, ale opravdu, za to já nemůžu :) 

Jako první začnu s věcmi, o kterých jste si mohli přečíst z názvu, mimo jiné je také pokládám za ty nejužitnější ze všech.

Určitě se vám stalo, že jste úmyslně nebo neúmyslně zapomněly korektor a najednou jste ho potřebovaly. I mně se to stává, vždycky jsem jen použila pudr a doufala, že zrovna dneska nepotkám lásku mého života, ale ne.
  

Jelikož u sebe vždycky nosím pudr, dá se to od dneška snadno vyřešit. Stačí vám na to jenom váš pudr a trocha krému, ať už na ruce nebo na obličej. Seškrabete si pudr a ten vmícháte do připraveného krému. A hned vám vznikne tekutý (krémový korektor). Samozřejmě, čím více pudru (nebo méně krému) použijete, tím větší pigmentaci a kryvost váš korektor mít bude.  

Dalším, pro mě velice důležitým 'podvodem' je improvizovaný kondicionér. Já sama mám konce vlasů hodně suché a lámavé a proto je pro mě kondicionér důležitý. Momentálně, když tohle píšu, jsem na dovolené ve Francii a stalo se to, čeho jsem se obávala, došel mi kondicionér. Tak jsem namísto něho začala používat krém na ruce. Dle mého názoru má hooodně podobné činky. Moje hlasy vyhladí a ještě po něm hezky voní. Já tedy používám Reve de Miel od NUXE.


Teď přejděme na ty méně důležité a využívatelné věci. 

U mě vede rtěnka namísto krémových očních stínů nebo 'tvářenkorozjasňovače'. Ta rtěnka, co mám na fotce, totiž vypadá skvěle na rtech, ale i na očích. Docela mi i připomíná Color Tattoo v odstínu Pink Gold. Stejně jako u krémových stínů její výdrž podpoříte tím, že ji buď přepudrujete transparentním pudrem či překryjete stínem podobné barvy.


Jako rozjasňovač nebo tvářenku jí asi nevyužiju tolik jako nějakou růžovou bez třpytek či načervenalou. Stejně tak využívám i krémové tvářenky namísto rtěnky. Ale rozhodně to není tím, že by se mi to nelíbilo, spíše nemám na tolik třpytek odvahu, ale na ostatních se mi to tak moc líbí!


Poslední věc vám možná přijde trochu nechutná, stejně jako mně, ale je plně funkční a možná mi i tato cesta vyhovuje víc. Každý má vždycky po ruce nějaký balzám na rty, ale ne vždycky máte gel či vosk na obočí. Tak proč nepoužít balzám na rty jako tvarovací vosk na obočí? Účinek to má stejný a když vám někdo přičichne k obočí, bude vám vonět  :) Určitě nemá takovou trvanlivost jako klasický gel, který na obočí ztuhne, ale mně to přijde jako přirozenější cesta, pro mě. 

Takže to je vše, doufám, že se vám článek líbil. Ráda jsem to vymýšlela a i fotila. Jsem zamilovaná do těch fotek nad bazénem, snad to nepůsobí nějak rušivým dojmem. Pokud se vám bude tento nápad líbit, pokusím se vymyslet další 'podvody' :D 

Znáte nějaký dobrý 'life hack'? Používáte rtěnku jenom na rty?

12 komentářů:

  1. Ahoj, moc hezký blog a článek :) http://blogbyp.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelé tipy, kondicionér je pre mňa nutnosť, nosím si ho so sebou vždy a všade, ale ako tak čítam, krém na ruky postačí.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji! Určitě ale záleží i na tipu krému, ale to je jako u kondicionérů :D

    OdpovědětVymazat
  4. Skvely clanek ^^ .
    http://nellylove99.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. V nouzi to musí být super ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě! Jako aby to nevypadalo, že si denně míchám korektor z pudru :D

      Vymazat
  6. Super nápady! většina věcí by mě ani nenapadla, to s tím pudrem je super...

    gingersmile99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)