úterý 15. září 2015

BIO Pečující kosmetika / Ano nebo ne?


Jelikož jsem poslední dobou začala doma vyrábět svojí vlastní kosmetiku, začala jsem se trochu více zajímat o BIO, přírodní kosmetiku. Jelikož bývá většinou pečující, ráda bych vám představila mé nejoblíbenější BIO kousky, které mi samozřejmě nejvíce vyhovují.

Tak obecně mi přijde, že ta přírodní kosmetika má pomalejší, avšak dlouhodobější účinky. Šampony třeba zezačátku udělají vlasy hrubší, ale po nějaké době jsou vlasy načechrané a hebké, ale k tomu se dostaneme později :)



Weleda Ovesný Regenerační Šampon
Tenhle šampon je pro suché a poškozené vlasy, což já tak trochu mám, ale spíše jen na koncích. Každopádně šampon slibuje, že vyhladí vlasy a omezí jejich lámavost. Má v sobě mít výtažek z ovsa (kupodivu) a šalvěje. Dále obsahuje jojobový olej. Nemá v sobě žádné silikony, které by tedy vlasy už hned vyhladily. Ze začátku mi přišlo, že mám vlasy hrubší a  hůře se mi rozčesávají.

Přesto jsem si s ním vlasy ještě dále myla, abych se přesvědčila, jestli se mi vlasy po nějaké době zlepší. A nějak jsem se nepletla. Po nějaké době, jsem měla vlasy po umytí načechrané a takové hebké.

Kromě toho krásně voní, sladce a medově. Barvu má taky medovou :) Nakonec jsem si tedy šampon moc obíbila.


Saloos olej z kukuřičných klíčků
Jako další tu mám olej z kukuřičných klíčků, dostala jsem ho ve druhém SWAPu s Kájou a jsem jí za to moc vděčná. Tenhle olej je určen speciálně na mastnou a problematickou pleť a sam můžu říct, že na tu j super. Hned po namazání je pleť hydratovaná a hladká, nevím jestli mi pupínky nějak ubývají, to nemůžu objektivné posoudit, ale mám ho moc ráda.

Vážně voní hezky, jako takové ty kukuřičné chlebíčky. Barva je žlutě medová. Skoro neubývá, protože ho stačí opravdu maličko. Kromě toho ho taky používám do své domácí kosmetiky, hlavně tedy do krémů na obličej pro mě, aby nějak vyhojil, spolu s Tea Tree olejem moje pupínky :)


NUXE krém na ruce
Už jsem o něm mluvila a taky jsem psala, že jeho účinek není nijak dlouhodobý a po nějaké době se musíte namazat znovu. Svůj názor neměním, své účinky nezměnil, ale já jsem si na něj zvykla a mažu se s ním, přestože není úplně perfektní. Voní medově, což se od něj vlastně očekává, vzhledem k jeho názvu :D


Saloos Arganový olej
Tedy další olej od Saloosu, je to arganový olej. Kupovala jsem si ho spolu s mamkou na vlasy. Používám ho na konečky vlasů, vždycky po umytí, ještě do vlhkých vlasů.

Bohužel se mi z něj už odlepila jeho etiketa.


Ryor Čistící pěna
Tuhle věc mám fakt ráda, je to čistící pěna s mořskými řasami na problematickou pleť. V lahvičce je to vlastně modrá voda, ale když ji protřepete tak vám z pumpičky vyleze pěna. 

Pěna je jemná a obličej opravdu krásně vyčistí, ještě k tomu všemu krásně voní. Mám jí postavenou na vaně a čistím si s ní obličej vždy když se koupu nebo sprchuju.

To je tedy všechno, jen mě tak mimo napadá, že všechny produkty co tu ukazuju jsou v tak nenápadném balení, žádné křiklavé barvy nebo tak. Nevím jestli je to shoda náhod, ale líbí se mi to :)

Co vy a BIO (přírodní) kosmetika? Používáte ji?

3 komentáře:

  1. Já tedy nejsem zastáncem bio kosmetiky, ale třeba Lush mi vyhovuje.Z tvého článku mě zaujala akorát čistící pěna, ale jinak super článek...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak Lush mám taky ráda, ale ten není úplně přírodní kosmetika :) Pěna je super. Děkuju :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já používám také bio kosmetiku . Vyzkoušela jsem různé značky, až jsem přešla na bio, protože mi žádná kosmetika nevyhovovala. I u té bio, jsem zkoušela nejprve malé vzorky, abych zjistila, jak na ni bude má pleť reagovat a až když jsem zjistila, že dobře, tak jsem si objednala přípravky do zásoby :-) .

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)