pondělí 16. března 2015

Moje oblíbené Body spreje od Avonu


Ahojky, dneska tu pro vás mám článek, který se bude týkat mých velice oblíbených Body sprejů o Avonu. Doma mám momentálně dva, ale už kdysi jsem nějaké měla a určitě i do budoucna plánuji pořídit další. Momentálně mě docela láká ten, s novou vůní a to jest Marakuja s pivoňkou :)

Jak jsem říkala, mám dva, jeden je spíše taková sladčí vůně na běžné nošení nebo léto a ta druhá je spíše těžší dámská vůně :) Ale teď je probereme každou zvlášť a začneme s tou, kterou mám dýl :D



Avon Body sprej Orchidej&Borůvky
Má být osvěžující, což můžu potvrdit, moc ráda jsem ho používala přes léto, když mi ji mamka dala, ale hodně jsem si jí oblíbila i teď přes zimu, kdy ho používám denně do školy. Nepoužívám ho ani jako voňavku, ani jako deodorant. Deodorant normálně použju svůj a pak přestříkám tímhle sprejem :) Nedá se říct, že by samotná vůně nějak dlouho vydržela, to ne, spíš pro můj osobní lepší pocit a jakési osvěžení je to dobré. Kromě toho, vůně ulpí na oblečení a pak na něm zůstane, takže nesmrdí, ale voní a za to má další plusové body :)  

K samotné vůni, je sladká a poměrně výrazná, která mi moc vyhovuje. Vůně se takhle špatně popisují, ale představte si sladkou letní vůni s orchidejí a borůvkou a přesně takhle to voní. Takový malý detail, který se mi moc líbí, je obrázek surovin, které vůně obsahuje. Je vždycky na přední straě a je to hrozně sladký a roztomilý :D To by bylo asi vše k tomuto prvnímu spreji.




Avon Body sprej Růže&Čokoláda 
Tahle naopak voní poměrně těžce a krémově, ale sladká je taky. Nevím úplně jestli z ní cítím růži a čokoládu, ale jelikož voní krásně, tak to ani moc neřeším :) Jak všichni víte, dostala jsem jí ve swapu s Kájou a tak jí nemám zase tak moc dlouho. Ale jak jsem si navykla používat tu první ráno, tak tuhle zase požívám odpoledne po škole, když ještě někam jdu. Takové moje dva rituály s body spreji! 

Na obalu má zase krásný obrázek, který vyobrazuje růži s hoblinkami čokolády!


K samotnému obalu těcto sprejů. Mě osobně se velice líbí, jsou decentní a nejsou nudné. Jsou průhledně a zepředu jsou na nich napsané různé nápisy v barvách, které se k té dané vůni hodí :)

Mají 100ml a jejich cena je 39Kč, což mi přijde jako úplně skvělý nákup, protože si můžete pořídit spoustu vůní, když vám tedy spreje vyhovují :)

K výdrži celého produktu bych, ale byla trochu kritičtější, jelikož samotná vůně moc nevydrží je potřeba se za den přestříkat několikrát a tak náplň docela rychle ubývá, ale díky nízké ceně není žádný problém si produkt dokoupit a začít s používáním nanovo.


Na závěr bych to shrnula tak, že se najdou jak milovníci těchto sprejů, tak i zatvrzelí odpůrci, kteří by si je už nikdy nekoupili znovu. Já rozhodně patřím do té první supiny a myslím, že nejvíce záleží na požadavcích, které daný uživatel má. Takže pokud očekáváte, že vůně na vás vydrží pomalu 48hodinv kuse, tak vás musím zklamat a říct vám, že potom tento produkt není váš šálek kafe :) Ale všechno se má vyzkoušet, takže nikdy nevíte :)

Doufám, že jsem vám třeba poradila s výběrem nebo dala nový tip na nákup :) Snad se vám článek líbil :)

Do komentářů mi napište, jestli s těmito spreji máte nějaké zkušenosti a jestli ano, jaké :)

2 komentáře:

  1. Domám mám asi 3 spreje od Avonu, a som s nimi úplne spokojná! :) Krásne voňajú, a ráno ked' ich použijem tak mi vždy spríjemnia deň, síce nevydržia dlho ale to nevadí :)
    Pekný článok :))

    BibiBrooks

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :D mám ráda pocit, jak to okolo mě voní :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)