pátek 13. března 2015

♥ Druhý SWAP s Kájou ♥


Ahojky, již před rokem, jste tady u mě na blogu mohli zaregistrovat první SWAP, který jsem si vyměnila s blogerkou Kájou z blogu kajahasidea :) Byla jsem samozřejmě nadšeá a pokud si článek chcete přečíst, tak můžete TADY :)

Ale dnešní SWAP bude ještě o něco speciálnější, s Kájou jsme si ho neposílaly poštou, ale osobně jsme si ho předaly a nakupovaly spolu. Bylo vážně úžasné s ní nakupovat a povídat si :D Když jsme si začaly psát, opravdu nikdy mě nenapadlo, že bysme se někdy opravdu sešly :D Co jsem Káje dala já, si můžete přečíst ZDE :)


Kája si s balením dala zase opravdovou práci a bylo skvělé už jenom to, jakým způsobem zpracovala dopis :D

A teď už jdeme na to, co jsem dostala.


1. Tělový sprej Avon s vůní růže s čokoládou
Jelikož naprosto miluju Avon tělové spreje, zamilovala jsem se ihned po otevření balíčku. Sprej voní opravdu jako nějaký dámský parfém, sice to je s jeho výdrží horší, ale na osvěžení a nějakou tu vůni je skvělý. Moc se těším, až ho začnu naplno používat :D


2. Salloos Kukuřičný olej
Kája moc dobře ví, že mám ráda BIO kosmetiku a také problémy s pletí, proto tenhle kukuřičný olejíček byl jasná volba a mě moc potěšil. Mažu si s ním každý den obličej před spaním a mám po něm pleť krásně jemnou a krupičku, kterou mám na čele docela i vyhladí :) Kromě toho krásně voní a dá se i jíst, takže jsem ho samozřejmě ochutnala a ani jeho chuť není špatná!


3. Lak Rimmel Glitter Bomb
Když jsem byla s Kájou a obcházely jsme Rossman, ukazovala jsem jí právě tenhle lak s tím, že se mi moc líbí. Jaké to pak bylo překvapení, když jsem ho našla v balíčku :) Je vážně nádherný a najdete v něm spoustu barevných, velkých i malých třpytek. Na nehtech jsem ho ještě neměla, ale moc se na něj těším :)


4. Rimmel Velvet Matte lak na nehty
Další lak, který jsem v balíčku našla, se stal mým nejlepším a zároveň nejhorším lakem vůbec. Když ho nanesete na nehty kryje i jen v jedné vrstvě a to je na černý lak co říct, uschne do pětí vteřin a má krásnou matnou texturu, ALE lakovala jsem ho večer a do rána se mi polovina nehtů oloupala takovým způsobem, že jsem ho ještě ráno odlakovávala. To je asi vše, co bych k tomuhle laku řekla. Láska & Peklo!


 5.  Sada Oriflame 
Sada obsahuje mýdlo na ruce, sprchový krém a krém na ruce. Jelikož jsem zatím jen jednou vyzkoušela krém, asi vám toho moc nepovím. Krém se vsakuje rychle a ruce jsou po něm krásně jemné a jako bonus, všechno nádherně voní. Myslím, že o téhle sadě ještě uslyšíte :)



6. Vzoreček šamponu  Toni&Guy na poškozené vlasy
Šampon jsem už několikrát zkoušela a musím ho pochválit, vlasy jsou p ó něm krásně voňavé a hladké a hebké, skoro jako v reklamách :D Jediné co bych mu vytkla je to, že se nápisy na lavičce už odlupují. Ale docela i uvažuju o plném balení.



7. Bioderma Micelární voda z řady Sebium
Asi všichni znáte tuhle micelární vodu, protože je docela dost slavná. Krásně voní, pleť skvěle vyčistí, akorát nvím jestli jsem hloupá já, nebo se stala chyba jinde, ale když se pokouším si s ní odlíčit oči, nejde to a štípá v očích. Asi na to není určená, ale vždycky jsem si myslela, že micelárka je na odlíčení všeho... Jinak jsem si jí oblíbila a používám jí každý den :)

8. Celerové a Řepové chipsy
Nikdy předtím jsem nic takového nejedla, ale moc mi chutnaly. Táta ani brácha je moc jíst nechtěly, ale mě s mamkou chutnaly hodně. Akorát už jsou v chipsovém nebíčku :)


9. Suchý šampon Amica od Alpy
Jelikož žádný suchý šampon doma nemám a už stokrát jsem si říkala, že si konečně nějaký musím pořídit, byla jsem za něj moooc vděčná. Už jsem o něm několikrát slyšela samou chválu a tak jsem se rozhodla hnedka vyzkoušet, co je na tom pravdy. Hrozně krásně voní a vlasy jsou po něm opavdu jako umyté. Jediné, co mě zajímá, je jak to dělají brunetky, protože ať se snažím jak se snažím, vždycky mi je na vlasech vidět a mám je takové bělejší. Rozhodně to, ale není nežádoucí, naopak jsem ráda, že pak mám vlasy světlejší :) (Jsem blondýnka :D)


10. Řetízek s Eiffelovkou a kamínky
Strašně moc se mi líbí a úplně mi je líto ho nosit, abych si ho nenamočila a on mi nezreznul. Je krásnej, minimalistickej a roztomilej. Stejně jako Káje, se mi moc líbí :)


11. Vzoreček vosku YC
Jako poslední mi Kája dala 'vzoreček' vosku od Yankee Candle. Je to jejich Vanilkový z řady Simply Home, strašně krásně voní a už se těším, až si ho zapálím!

To je tedy vše :) Jsem ze vše produktů a věcí nadšená a všechny využiju nebo už je využívám, opět doufám, že někdy se uskuteční další SWAP. Káje moc děkuju a doufám, že se vám člnek líbil!

Do komentářů mi napište jestli znáte stránku swaplace.cz :)

6 komentářů:

  1. Jsem moc ráda, že se ti balíček líbí! Zamýšlíš swap #3, jo? :D :D Hrozně mě mrzí ten obal od šamponu a ten lak! :( A jinak jsem vážně ráda, že se ti produkty trefily do noty a u toho, co jsi už zkoušela ty mini recenze mě nalákaly, že si budu muset pro sebe koupit nějaké věci taky! :D Díky za skvělý swap!

    Kajahasidea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je :D Pokud budeš chtít, tak swap tři určitě může být :D

      Vymazat
  2. Jee, já hrozně miluju swapy a tenhle byl fakt povedený:))

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký swap :) Na stránce swaplace jsem zaregistrovaná a jeden malinký swap jsem už taky dělala, moc se mi to líbilo :) Jen nevím, jestli do toho půjdu znova, ale láká mě to ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SWAPy jsou super :D už jsou to dva roky co jsem dělala svůj první swap, hrozně rychle to utíká :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)