sobota 21. března 2015

Haul: Věci z Ebay aneb Nákupy na Jaro/Léto


Ahojky, dneska to je první haul zde na blogu! Panejo :D Spojila jsem dohromady věci, které jsem si na jaro objednávala z Ebay :) Není toho moc, ale chtěla jsem vám to ukázat a říct vám nějaké poznatky o oblečení z Ebay :D Snad to oceníte a bude se vám to líbit.



Jako první tu mám tyhle mega sladký kraťasy, který jsem si vyhlídla na dresslinku, kde je ale strašně velké poštovné a tak jsem si je nakonec objednala z Ebay, kde jsem měla free shipping :D Neříkejte, že to nejsou lásky a prostě omg! Ty bambulky! Kdo by nechtěl kraťasy s bambulkama. Na jaro-léto budou naprostu úžasný.

Jsou high waisted a v pase jsou na gumu. Já jsem si tedy objednávala M a  sedí mi naprosto perfektně. Látka neprosvítá, ale je umělá. Na cedulce píšou, že je v ní  66% bavlny, ale tomu moc nevěřím. Po stranách mají takové krofky, které přilnou k tělu, akorát když jdete, tak se odchlipují, ale s tím se nic nenadělá. Jsem s nimy naprosto spokojená a ani nebyli nijak drahý stály mě 212 Kč a přišli mi za 13 dní od objednání.



Další tu mám tenhle crop top, který je bílý a vzadu má ramínka spojená motýlem z krajky. Je to jediná věc, se kterou nejsem vůbec spokojená. Je z takového divného materiálu, je strašně široký, tahají se z něj nitky a ještě ke všemu je to hrozně průhledný :) Takže za mě ne! Jediná dobrá věc je, že nebyl drahý, stal mě asi 31 Kč a byl free shipping, takže aspoň nemám špatný pocit :D






Poslední oblečení tričko s neonovými pírky. Na obrázku sice pírka vypadala pastelově barevná, ale to mi nějak zásadne nevadí, je trošičku průhledné, ale nic extrémního, takže klidně ho můžete mít jenom na podprsenku :) Materiál není nepříjemný, je umělý, ale to mi nijak nevadí, je trošičku oversize, ale dole okolo boků se docela dost obepíná. Moc se mi líbí jeho rukáv, který je založený. Už se to nepamatuju přesně, ale cca mě stálo 80 Kč :)



A poslední tu mám štětec, sice ho koupíte za stejnou cenu jako celou sadu na Dresslinku, ale jelikož na Dresslinku je poštovné přímo úděsné, radši jsem si ho koupila na Ebay. Je strašně heboučký, hustý a nepelichá. Už přežil dokonce i dvě umytí a nic se s ním nestalo. Používám ho na pudr a jsem do něj zamilovaná :) Stál mě 79 Kč :)

Doufám, že se vám článek a třeba jste i pochytili nějakou inspiraci :)

Budu ráda, když mi napíšete, jaké máte zkušenosti s oblečením z Ebay :D

4 komentáře:

  1. Štětce z ebay mám celou sadu na tvář i oči a jsem s nimi téměř spokojená :) U některých mi odpadly rukojeti, což se dá přežít, ale když některé ty štětce na oči nechytají barvu mě děsně rozčiluje :D Ale jinak za tu cenu vážně super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee. Snad mi rukojeť nikdy neupadne :D můj štětec je na pudr ideální :D

      Vymazat
  2. Ty kraťasy jsou nádherné!! Určitě bych je hned brala taky. :D To tričko s peříčky, ačkoliv to není můj styl, se mi taky líbí. :)

    http://kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se strašně těším, až je budu moc nosit :D Děkuju :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)