sobota 14. února 2015

Wishlist: Jaro 2015

Ahojky, už vážně hodně dlouhou dobu tu nebyl wishlist. Nevím jestli vás baví tak hodně jako mě, protože mě baví vážně hodně. Bude se týkat samozřejmě kosmetických, ale do budoucna plánuji něco jako Jarní outfitový haul, takže se máte na co těšit :D Ale teď už jdeme na to :)


1. theBalm Sexy Mama neviditelný matující pudr
Jelikož mám mastnou pleť a často přijdu domů s lesklým obličejem, moc bych chtěla vyzkoušet pudr z nějaké dražší cenové kategorie, abych se přesvědčila jakej je rozdíl mezi dražším a levnějším pudrem.

Také jsem na něj četla hodně pozitivních recenzí, podle kterých zmatní opravdu na celý den a opravdu je neviditelný a nevytváří žádnou vrstvičku na obličeji. Zní to moc hezky, co? A ještě to balení! Zdá se jako ideální pudr, že? Určitě se pokusím ho v nejbližší době otestovat sama. Jestli si ho opravdu pořídím, určitě na něj můžete očekávat recenzi :)

Cena: 446 kč


2. Astor Soft Sensation Lipcolor Butter v ostínu 020 Flirt Natural
Ačkoliv se to na obrázku nemusí zdát, podle swatchů je tenhle odstín téhle pastelky velice přirozený. Vždycky jsem chtěla vyzkoušet tenhle koncept produktu a když jsem narazila na ten přirozený krásný odstín. Ach! STrašně moc jsem se do něj zamilovala a jestli bude hydratovat tak jako slibuje, řekla bych, že to bude naprosto ideální adept na nejlepší produkt Jaro 2014 :D Není zase nějak drahý, takže si tuto pastelku plánuji pořídit co nejdříve :) Samozřejmě i na ní se můžete těšit v rcenzi :D

Taky si myslím, že to bude ten pravý produkt do kabelky, protože si to jen napatláte na rty bez pomoci zrcátka :D

Cena: 123 kč


3. MAC Rtěnka Creme Cup
Jak dlouho já chci zkusit jednu z těch proslavených rtěnek od MACu :D Po ideálním odtínu jsem se rozhlížela v řadách těch přirozenějších rtěnek, protože přece jenom, stojí 500 a tak chci, abych jí unosila. Nakonec jsem si vybrala buď růžovoučký odstín Creme Cup nebo Honey Love, ale pořád se trochu více přikláním k té v odstínu Creme Cup :) Doufám, že se v nejbližší době odhodlám a pořídím si mojí první MAC rtěnku.

Mimochodem, strašně se mi líbí jejich balení :D Co vám?

Cena: 500 kč


4. EOS Blueberry Acai
Už jsem vám v článku o mém eosu psala, že bych si moc ráda do budoucna pořídila právě tuhle příchuť a stále se toho držím. Obal má nádhernou barvu, která mě naprosto nadchla a jsem strašně zvědavá jak tahle příchuť voní, přotože si to upřímně moc nedovedu představit i když věřím, že bude stejně dokonalá jako Pomergranate Raspberry :) Ten si pořídím i kdyby se měl zbořit svět :D

Cena: 204 kč


5. Laura Biagiotti Roma
Panebože! Tenhle parfém voní tak úžasně, tak zvláštně. Sladce a výrazně. Kořeněně, letně i zimě. Tohle je nejkrásnější voňavka, kterou jsem kdy cítila. Sice stojí 600 kč, ale tu si někdy musím koupit, protože až mi dojde vzoreček, tak fakt nevím co budu dělat. Totálně jí miluju :D a ještě má krásnej flakonek, kterej vypadá jako Římskej sloup :D

Cena: 692 kč

Tak tohle je zatím všechno, není toho málo, ale tohle jsou prostě věci, který doopravdy chci :D

Doufám, že se vám článek líbil a, že jste se třeba inspirovaly :D

Dolů mi napište, co byste si na jaro chtěly pořídit :D

2 komentáře:

  1. Dobrý výběr produktů ;) ....eosy mám dva a jsem spokojená :D.... O těch astorkách jsem slyšela snad jen samou chválu, až si jí pořídíš určitě musí být recenze ;) :D
    http://nellylove99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)