pondělí 9. února 2015

Moje sbírka Yankee Candle


Ahojky, vím, že mně vždycky baví koukat a číst na videa o Yankee Candle svíčkách, voscích a všem od nich. Tentokrát jsem se rozhodla, že já napíšu článek o tom, co vlastním já :D

Nejraději od nich mám vosky. Jsou nejlevnější, rychle se z nich uvolní vůně a můžu si jich koupit spoustu a pořád je střídat :D Já sama mám vosků 9 a teď vám je postupně představím :D Vím, že vůně se úplně nedají popsat, ale tak snad alespoň něco si z toho odnesete :)


Můj první vosk byl Cranberry Pear (Brusinková hruška?) a voní sladce, ale něco v něm je jaksi trpké. Mě se nejvíce líbil na podzim, na který byl jako dělaný :D Dále jsem od mamky dostala vosk Red Apple Wreath (Věnec z červených jablek), který voní jako Vánoce, ale úplně. Cítím z něj skořici, jablíčka a všemožné Vánoční koření :) Představte si Vánoce a přesně takhle voní. Jelikož má docela silnou vůní, vydrží vonět hrozně dlouho. Stačí uloupnot maličký kousíček, zapálit ho na pět minut a budete mát provoněný celý byt. Jako poslední Vánoční vůně tu je Spiced Orange (Kořeněný pomeranč). Vosk voní jako nějaké pomerančové bonbony. Je to sladko kyselá vůně, která je také docela hodně silná, ale třeba mému tátovi vůbec nevoní :)

Tyhle vosky byly klasické Yankee Candle. Teď tu mám čtyři, které jsou z té jejich kolekce Simply home a prodávají se v Globusech :D Jsou o pár korun levnější, ale mají mnohem menší výběr :D


Jako první je ten, který mi voní nejvíc a to je Fruity Melon (Ovocný meloun) a ten voní úplně jako meloun :D Ne, že by meloun voněl, ale voní přesně tak jak chutnají melounové žvýkačky. Znáte to. Úplně ho miluju a v pokoji ho pálím pořád. Nevidím mezi ním a klasickými YC vosky nějaký rozdíl v kvalitě. Dále tu jsou ještě tři vosky, které jsem ještě nepálila. První Rainwashed Berry (Bobule umyté deštěm?), který mi zase tak moc nevoní, ale mojí mamce voněl nejvíc :D Jeho vůně mi připomíná rybíz, který je hodně kyselý a trpký :D Možná je tam nějaká svěžest, která má připomínat ten déšť :D Těžko říct :D A poslední dva jsou Sweet Pea (Sladká fialka) a Grapefruit (prostě Grapefruit :D) Oba mají hodně nenápadnou vůni, která není skoro cítit a tak se docela bojím, že neprovoní celý pokoj, ale tak uvidíme :D Ten grapefruit voní jako nějaký čistící gel na pleť, který jsem někdy měla a ty sladké fialky neumím k ničemu přirovnat, možná body spray od Avonu :D


A poslední dva jsem si koupil docela nedávno a to je Lovely Kiku (Krásný Kiku). Popravdě, nevěděla jsem co je to Kiku (jako co je to za kytku :D) a tak jsem si něco přečetla na jejich oiciálních stránkách kde jsem se dočetla toto: Kiku je nějaká květina štěstí s elegantím a povzbuzujícím aromatem. Má tam být také špetka vůně třešňového květu a taky trochu vanilky :D Tahle vůně je hodně osobitá a sladká, ale nepřijde mi moc nevtíravá, protože je docela výrazný, ale nevadí :) A ten druhý je Summer Scoop (Letní kopeček zmrzliny), tahle vůně je naprosto dokonalá :D Voní vážně jako zmrzlina. Je to jahodovo krémová vůně, která, ale voní svěže a čerstvě :D

To je vše z vosků dále mám ještě dvě votivní svíčky :D Moc vám je nedoporučuji, protože po zapámĺení vůbec nevoní. Když si chcete nějakou vůni nejdříve vyzkoušet, radši si kupte vosk, který je mnohem lepší..


Mám Pink Dragon Fruit (Růžové dračí ovoce), která mi voní naprosto jako nějaký parfém. Necítím v tom, žádnou čerstvost po nějakém ovoci. Prostě parfém. Bohužel už není vcelku a je poněkud rozteklá, ale snad vám to nevadí :D Druhá je Waikiki Melon (Meloun z Waikiki), ta naopak voní svěže a sladce. Moc se mi líbí jak voní a i její barva, taková povzbuzující :D Určitě si jí někdy koupím jako vosk :D

A nakonec největší zklamání a to jest svíčka ve skle. Ne není úplně špatná, ale čekala jsem něco lepšího.


Dostala jsem střední hausewarmer Cranberry Ice (Zmrzlé brusinky). Když není zapálená voní nádherně sladce a strašně se mi líbí, ale když se zapálí voní jako shnilý ovoce :D No skoro tak. To by ještě šlo, ale ona voní skoro jen když si k ní přičichnete, myslela jsem, že bude vonět ještě víc jak vosky, ale třeba mám vadný kus. Co je ale nejhorší je to, že se mi totálně nechce rozpouštět. Celá vrstva vosku by měla vyhořet do dvou hodin. Já jí zapálím v 9 ráno a ve tři zbývají do okraje ještě tři centimetry. Takže jsem jí přidělala další dva knoty, jinak by nikdy vosk neshořel k okrajům a vytvořil by se kráter.

Nevím no. Asi jejich svíčkám dám další šanci, chtěla bych si koupit malou svíčku ve skle Summer Scoop (Asi prázdninový kopeček, jako zmrzliny)  a pak teprve uvidím :D

To by byl celý článek, doufám, že jste si ho užily :D

Dolů mi napište, jak na Vás působí celá značka Yankee Candle a jejich svíčky :)

8 komentářů:

  1. úplně super článek... :3 konečně mám aromalampu, takže můžu vosky pálit... od Yankee mám zatím jen jeden a to Snowflake Cookie a voní silně i když není v aromalampě, na vosky, které zmiňuješ ve článku se určitě podívám :D
    jako značka no, přijde mi, že si hodně přiráží jen jako za značku, podle mě jejich tak trochu levnější /nevím jestli kvalitnější/ alternativa Village candle, mám od nich taky vosk... :D obě značky plánuji ještě prozkoušet :D
    Ginger Smile

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee jsem ráda, že zmiňuješ značku Village Candle :D mám od nich svíčku konvalinkovou a mega jí miluju :D

      Vymazat
  2. Yankee Candle mám ráda moc. Především na podzim a v zimě zapaluji svíčky skoro každý den, a proto mám i nutkání kupovat nové a nové vosky od YC. Co se týče tvého problému, myslím, že vosky do aromalampy mají mít nejintenzivnější vůni, ale nedokáží vonět tak dlouho (cca 8 hodin). Svíčky ve skle voní mnohem víc než například votivka, ale jak říkám, vosk je silnější. Ohledně rozpouštění vosku v housewarmeru jsem četla, že různé svíčky se rozpouští jinak rychle. Já například teď pálím velký housewarmer Amber Moon a vosk se ke kraji rozteče tak za 4 hodiny.
    Pokud tě baví číst o YC, tak bych tě ráda pozvala na svůj blog, mám tam článek o svých nejoblíbenějších vůních od YC.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tvůj tak dlouhý komentář :) K tobě na blog se určitě kouknu :D

      Vymazat
  3. Super článek :) Právě jsem si pořídila aromalampu a plánuji si koupit nějaké vosky :) Akorát jsem si všimla, že v některých obchodech je mají o něco dražší než jinde, takže musím zjistit kde jsou nejlevnější :D Už se těším až si nějaký pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  4. A jaké tedy jsou v porovnání např. s cadle-lite? zvažuji u nich objednávku, a nikde pořádně recenze naít nemohu.. o ankee je toho všude milion :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice jsou Candle lite o něco levnější, ale řekla bych, že poměr cena/výkon, jasně vyhrává YC :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)