čtvrtek 26. února 2015

Výsledky kosmetiky -417


Ahojky, už je to dlouho co u mě vyšla věci, které mi byly zaslány, abych je vyzkoušela. Dostala jsem je od eshopu nuspring.cz a recenzy, kterou jsem na ně už psala, najdete ZDE

Tentokrát to budou konečné výsledky a moje dojmy, po delším používání. Výrobky jsou vyráběné z bahna mrtvého moře, takže se zdá, že na problematickou pleť by mohly být skvělé a teď jdeme na to.


Skin Relief Cream
Těžko říct, jaký z těch třech produktů mi pomohl nejvíc, ale s tím, že krém jsem používala nejčastěji, bych si dovolila říct, že ten mi pomohl nejvíc :) Krém jsem používala večer a občas i ráno před korektorem atd., protože krém má lehce nahnědlou barvu, připomínající makeup, přišlo mi, že lehce něco zakryje, ale to je jen vedlejší :) Taky mi pleť zmatnil a tak jsem se rozhodně méně leskla a pudr mi na pleti vydržel dýl. Řekla bych, že krém je skvělý na celý obličej, ale na lokální problémy budete muset použít jiný produkt. Další plus mi přijde to, že krému stačí opravdu malinko i na celý obličej, takže mi vydrží opravdu dlouho.


Agile Purifying Mud Mask
U masky nemůžu říct jestli mi pomohla dlouhodobě, ale vždycky když jsem jí měla na obličeji, po smytí mi pleť zustála krásně hebka a čistá a to musím ocenit. Také pleť trochu vysušuje, takže potom je matná a vypadá skoro jako vyretušovaná i bez jakéhokoliv dalšího produktu.


Bahenní mýdlo
Mýdlo hodně vysušuje, fakt pořádně, takže jsem ho používala vždycky, když jsem měla čelo opravdu strašné a potřebovala jsem zachránit. Zřejmě urychluje hojení a i po něm je pleť matná, jediná nevýhoda, kterou na něm vidím, je to, že po něm mám ruce vysušené tak, že mi vržou :D

A teď k výsledkům. Nevím jestli nějaké na fotkách níže uvidíte, ale snad jo. Ale největší výsledky můžu porovnat jenom, já. Jde totiž o to, že čelo nemám hladké, ale poseté jakousi krupičkou či jak to nazvat. A to se rozhodně eliminovala, takže já jsem velice spokojená :)


Pokud máte nějaké problémy s pletí, myslím, že se do takové kosmetiky vyplatí investovat, ale chápu, že to není úplně pro každého, ale já sama jsem fakt spokojená. Ale kdyby jste se rozhodly pro vyzkoušení, koupit můžete ZDE.

Doufám, že se vám článek líbil, napiště mi, jaký je váš osvědčený produkt na akné, třeba se inspiruju :)

Doufám, že se vám č



3 komentáře:

  1. Ahoj. Já mám zkušenost, že jsem přestala pojídat mléčné výrobky a taktéž bílý cukr a pleť se mi zlepšila v podstatě v řádu hodin. Předtím jsem zkoušela spoustu krémů, naposledy konopný ( http://www.videolekarna.cz/videoporadna/?otazka=93 ). Měla jsem pocit, že i docela pomáhal. Ale nakonce jsem si uvědomila, že ty pupínky nevznikají jen tak. A že někde je pro ně nejaké palivou, nebo řekněme podhoubí. A pak po změně stravy se to fakt vylepšilo. A je hezké vidět když si sem tam dám nějakou těžkou potravinu, jak na to zareaguje pleť druhý den. (a třeba mám ráno i víc ospalků v očích) Experimentujme!!! Jo a neomezuju se, to by mě nebavilo. Dá se uvařit úplně skvěle a lehce. Tohle mě dost nakoplo: jimejinak.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, moc děkuji za takový komentář. Taky to s tou stravou zkusím, protože věřím, že životní styl na to má velký vliv. Mléčné výrobky nejím nijak moc ani teď, ale ten cukr..to je problémm :D Ještě jednou děkuji :D

      Vymazat
    2. Není zač. Já když začnu psát... (anebo mluvit) :-)
      Co se toho cukru týká, tak to byla asi nejzajímavější změna. Jedla jsem běžně 1 až 2 milky denně. A teď, když čtu složení produktů (ani se mi nechce psát jídla), tak vidím, že další milka tam byla určitě. 2 běžné jogurty (30g cukru). Milka má asi 55g cukru na 100g. Nějaké ty piškoty k čaji, sušenky.

      Teď je o tom zajímavý dokument: http://sugarbluesfilm.com/cs/

      Jen nevím, kde se to promítá.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)