pondělí 13. ledna 2014

DIY výživná maska na vlasy

Ano, opět tu pro vás mám článek s DIY...Možná to není někoho šálek kafe ale mě to v tuhle dobu hodně baví a tak proč bych se o tos vámi nemohla podělit. Ostatně...za moje dvě velká témata k blogování beru outfity a kosmetiku...A když toto bude článek jak na kosmetiku?? No nesouvisí to:DD Samozřejmě pochopím, že se mezi námi najde sposta těch, kteří než aby se patlali s nějakým krémem si ho raději zajdou koupit. Ale řekla bych, že mezi mé čtenáře patří spíše ti kteří nemají tolik peněz na rozhazování a když je možnost si něco vyrobit za pár korun...Proč to budu kupovat za několik stovek :DD

No to je jenom má úvaha na začátek a teď se s vámi vrhnu na výrobu masky. Je to  můj vymyšlený recept a taky mnou ověřený. Tím nechci říct, že to nikdo přede mnou nevyrobil...Ale já jsem z ničeho nečerpala a toto se tedy zrodilo jen v mé hlavě :D



 Budete potřebovat:
  • včelí vosk
  • slunečnicový olej
  • kokosový olej
  • olivový olej
  • máslo
  • pomerančová vůně
  • elektrický šlehač
  • obsah ze dvou vlasových kapslí DM
 Postup: 
 Všechny ingredience jsem přidávala od oka. Ale olejů dejte po dvou lžících, vosku taky a maslá postačí menší kostička.
     Všechno kromě prášku z vlasových kapslí a pomerančové essence dejte rozpustit do vodní lázně a pečlivě je spolu rozmíchejte. Když budete mít všchno rozpuštěné a smíchané, vyjměte z vody a přidejte tam podle chuti pomerančovou vůni. Dejte stuhnout ale ne úplně jen do takové tužší konzistence. Až jí dosáhnete šlehejte elektrickým šlehačem do tuhé krémové podoby. Potom dejte na hodinu do lednice a máte hotovo :)


Použití:
Maska je opravdu hodně mastná a tak jí určitě vždycky opláchněte šamponem. Já jí používám hodně kvůli hořčičné masce,která vlasy vysušuje. Používám jí dvakrát týdně, tak ženež jdu do vany dám si jí celkem velké množství do konečků vlasů, nechám jí cca 20 minut působit a poté ji opláchnu šamponem. Vitamíny s těch kapslí vlasy suprově vyživý a po týdnu používaní nemám konečky vůbec roztřepené.

Teď jsem se do výroby kosmetiky opravdu zažrala a nechávám si louhovat heřmánek v oleji do mého domácího deodorantu a tak mi určitě napište jestli byste na něj taky chtěli recept :D






4 komentáře:

  1. No, ty oleje a včelí vosk, na to bych asi neměla :D ..Jinak super nápad, že když jsi to vymyslela , tak že ti to i vyšlo ;) ...Recept na domácí deodorant bych uvítala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oleje klidně použij ty co máš doma to myslím není tak důležité..A myslím, že když máš doma nějakou svíčku z včelího vosku tak to vyjde nastejno..Musíš zkoušet. Jinak moc děkuju :) Já jsem také byla vcelku překvapená když to vyšlo ale o to větší radost jsem měla :( Tak to jsem ráda že se najde nějaký zájemce o ten domácí deodorant :)

      Vymazat
    2. Tak já jsem teď taková, že si chci udělat všechno sama atd :D O deodorantu jsem už někde slyšela, ale doposud jsem nikde nehledala nějaký návod :)

      Vymazat
    3. Já jsem návod našla na pinterestu a článek byl v angličtině..I s překladačem to bylo náročný, tak jsem, zvědavá jestli se to povede ale článek ráda napíšu :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)