čtvrtek 9. ledna 2014

DIY štětec na makeup

Když jsem tento návod uviděla, řekla jsem si co je to za kravinu. Ale jakmile jsem video shlédla, musela jsem to také hned vyzkoušet. Ano, opravdu vám řeknu jak si můžete doma vyrobit štětce na oční stíny nebo jakékoliv vás napadne. Nejlepší na tom je, že každý má vše potřebné doma :)

 



Budete potřebovat: 
  • obyčejnou tužku, která ma gumu nakonci 
  • vteřinové lepidlo
  • kleště
  • nůžky 
  • vlasy 
Návod:
Takže jako první asi obstarejte vlasy. já jsem použila svoje, prostě jsem ustříhla moje zničené konečky. Pokud jste toto schopni pro štětec objetovat tak je to myslím to nejmenší a když si vlasy ustříhnete někde vzady vespod tak si toho ani nikdo nevšimne.

Když máte vlasy, připravte si tužku pro štětec tak, že pomocí kleští vytrhnete. Dbejte na to aby ten "kalíšek" zůstal neporušený.

Vlasy zastřihněte do požadované délky polepte jejich konce a vsuňte je do "kalíšku" nakonci tužky.

Počkejte až lepidlo trošičku stuhne a "kalíšek" zmáčkněte kleštěmi k sobě. Pak už stačí štětec upravit do požadovaného tvaru a máte hotovo :)


Můj názor: 
Samozřejmě že koupený štětec bude z estetické stránky lepší ale sama jsem otestovala, že ty přírodní vlasy jsou na nanášení stínů lepší. Vyrobila jsem si plochý štětec na nanášení stínů po celém víčku a porovnala ho se stejným štětcem od MUA. Ten můj, 100% přírodní stejné stíny nanese v mnohem intenzivnější podobě. Jako důkaz tu pro vás mám fotky :)


Rozhodně vám tedy doporučuji štětce zkusit vyrobit ale dejte si pozor. Ustřihla jsem si celkem velký kus vlasů, ne že by to bylo vidět, ale za týden jdu ke kadeřnici a bojím se, že mi všechny vlasy ostříhá podle toho zubu který jsem vytvořila :DD A to by mě pěkně naštvalo jelikož mi vlasy rostou mega pomalu a tkhle bych je měla zase hrooozně krátké :) takže si výrobu naplánujte někdy, kdy neplánujete návštěvu kadeřnice :DD



8 komentářů:

  1. To vypadá zajímavě, o víkendu si udělám čas a vyzkouším to:)
    lovely-pinkk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nápad je to sice pěknej, ale z vlasů bych si to asi neudělala :D Ne proto, že by mi bylo líto vlasů, ale přijde mi to divný :DD Ale tak, je to pouze můj názor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pří výrobě kvalitních štětců se taky používá srst zvířat..Takže mě to zase tak divný nepřijde :) Ale každýho názor :)

      Vymazat
  3. Hodně zajímavý, super nápad!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych mohla ostřííhat psa :D

    OdpovědětVymazat
  5. Wow,ták toto by ma nenapadlo.Ďakujem za pripojenie k lokalite aj ja som sa už pripojila:)
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. :D Tak toto je pecka.. Zaujímalo by ma, kto to prvý vymyslel.. Ale je vidno, že DIY štetec farbu nanáša omnoho intenzívnejšie, takže to asi vyskúšam.. Mám totiž problém so štetcami z drogérky, že nanášajú dosť slabú vrstvu tieňov... :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)