čtvrtek 23. ledna 2014

DIY Domácí deodorant

Ahojky, takže na žádost jedné z mých milých čtenářek, jsem se rozhodla pro vás sepsat článek o domacím deodorantu.

Budete potřebovat:
  • 5 lžic sušeného heřmánku
  • 5 lžic kokosového oleje
  • 3 lžíce slunečnicového oleje        
  • 4 lžíce jedlé sody
  • 10 lžic kukuřičného škrobu
Postup: 
Oleje a květiny dáme do čisté sklněné sklenice a necháme odležet 2-3 týdny. Kdykoliv si vzpomenete sklenici protřepejte. Po 2-3 týdnech přefiltrujeme oleje od květin. Já jsem to přelila jenom přes sítko ale zůstali tam takové malinkaté kousíčky ale to mi nevadí :)
      Do olejů dáme jedlou sodu a kukuřičný škrob. A pořádně promícháme aby tam nezůstaly hrudky. Pokud deodorant nebude mít takovou hustší lepkavou konzistenci, ještě přidejte škrob. Mělo by to mít konzistenci klasického kuličkového deodorantu :)
      Po tom deodorant dejte do nějaké nádobky. Nejlepší by bylo do starého obalu od kuličkového deodorantu, kvůli snadnější aplikaci ale já ho dala zpátky do vymyté skleničky kde se mi louhoval.




Ihned po "naložení"
Týden po "naložení"
Ta doufám, že se vám článek líbí a že třeba deodorant taky vyzkoušíte vyrobit. není na tom nic moc složitého,jenom to čekání :DAle já jsem s deodorantem spokojená a opravdu zabraňuje pocení.

Určitě mi dokomentářů napište jaký je váš nejoblíbenější deodorant a jestli někdy zkusíte tento vyrobit :)

4 komentáře:

  1. Opravdu zajímavý nápad, já bych si na to netroufla. Mám biodeodorant z Fleru, ale stejně nejradši používám už od základky Dove :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tedy slabost pro rexonu :) Určitě jsoulepší tykupované ale toto mi přijde jako dobrá náhrada, pokud někdo nechce používat chemii. A složité to opravdu není. Spíše jen to čekání :)

      Vymazat
  2. Teda, bála jsem se aby tam nebyly nějaký složitý přísady a byla jsem až udivená, že je to takhle jednoduchý :) Super článek, určitě si deodorant musím udělat :) Já mám taky nejradši rexonu, ale i ty ostatní nejsou špatný ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo je to opravdu jednoduchy :) urcite mi napis jak ti to dopadlo :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)