pátek 5. května 2017

Tipy na dárek ke Dni Matek


Vím, že už hodně dlouhou dobu nebyl žádný článek, ale neměla jsem ani chuť nic psát. Teď jí ale zase mám a chtěla bych se k tomu opět vrátit a věnovat naplno. Doufám, že to tady ještě někdo budete číst a moc se na vás těším. Chtěla bych začít natáčet videa, tak snad se máte na co těšit :)

Teď můžeme přejít k dnešnímu článku, který, jak už název napovídá, bude o tipech na nějaký ten dárek pro vaší maminku, protože jak všichni asi moc dobře víme, v neděli nás opět čeká Den Matek. Doufám, že se vám bude líbit a můžeme se na to jít podívat. 


Chloé Chloé
Klasikou je určitě parfém, protože myslím, že není žena, kterou by nepotěšil. Osobně vám mohu doporučit právě tuhle od Chloé. Je to příjemná květinová vůně, co je určitě plusem je to, že má super výdrž. Když se s ní navoníte, určitě se můžete spolehnout, že vám vydrží do večera a na oblečení jí ucítíte ještě dlouho potom. Kromě toho má krásný designový flakonek, takže jako dárek je podle mě ideální. 


Určitě jste už někdy cítili levanduli, a tak moc dobře víte, jak krásná a uklidňující vůně to je. Můžete ho použít do vany, což poslouží jako skvělá relaxace, protože řekněme si upřímně, co je lepšího, než horká vana. Nebo si s ním můžete potřít zápěstí a skvěle poslouží jako klasický parfém, ale je skvělý i na pleť. Nejlépe na podrážděnou nebo suchou. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že levandule je skvělá i problémovou pleť, ale vaše maminka nejspíše ocení právě realaxační účinky.

Krém
Nějaký ten pleťový nebo oční krém se neztratí nikdy, nemyslíte? Každá maminka ho využije a ocení, jedná se spíše o praktickou věc, ale tak i krémy jsou potřeba. Můžete zainvestovat a koupit nějaký bio krém, který bude pro pleť určitě lepší, než ostatní plné chemie. 


Paletka očních stínů
A abych zařadila i něco z té dekorativní části, mohu jen doporučit paletky očních stínů od značky The Balm. Mají hrozně roztomilé retro obaly, které jistě potěší každou maminku. A nejen obaly jsou super, kvalita stínů je perfektní a určitě se vyplatí a všichni jich využijí. Ale značka The Balm nevyrábí jen stíny, takže pokud vaše mamka stíny na oči nepoužívá, vybrat si můžete ze spousty dalších věcí jako jsou matné lesky na rty nebo třeba rozjasňovače, které dodají pleti krásný zdravý lesk.

Určitě je spoustu jiných věcí, co můžete svojí mamince dát, každá je jiná a každá cení něco jiného, záleží jen na vás, protože jste to vy, kdo ji znáte nejlépe. Pokud hledáte další věci z kosmetického odvětví, koukněte se zde. A pokud vaše mamka není úplně takový typ, jsem si jistá, že ať už jí potěšíte bonboniérou, květinou nebo i jenom nějakou vlastnoručně vyrobenou věcí, bude mít radost, že jste si na ní vzpomněli. Největším dárkem jste stejně vy :)

Doufám, že se vám článek líbil a třeba ještě nějaké tipy využijete. 

Do komentářů mi napište, co dáváte mamince vy!

Tento článek vznikl ve spolupráci s notino.cz

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Vyrobené dárky potěší nejvíc. Nikdy jsem to mamce nevěřila, ale od té doby, co mám sama dceru, tak vím, že to tak opravdu je. Mám radost ze všeho, co mi přinese :-) . Je vidět, že si na mě vzpomene, i když spolu nejsme :-) . Já dávám mamce dárek ke dni matek ještě teď. Sice jenom kytku, ale i ta ji potěší :-) . Letos jsem využila službu doručení květin Ostrava , protože vůbec nevím, jestli v tu dobu byla otevřená květinářství.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)