sobota 19. prosince 2015

Wishlist: Zima 2015/2016


Vítám vás u mého zimního wishlistu, doufám, že se vám bude líbit stejně jako ten minulý, podzimní. Z minulého wishlistu jsem si valnou většinu věcí skutečně objednala nebo koupila a teď si jich užívám doma, je to hezký pocit mít koupeného něco, co jste fakt dlouho chtěla. Například mojí MAC rtěnku jsem si fakt zamilovala :)

Nutno podotknout, že nejde o Vánoční wishlist, protože náš Ježíšek už má dávno uzavřené objednávky a my už jen s napětím očekáváme, jestli se naše vysvěné dárky objeví pod stromečkem, ale o tom bude zase jiný článek. Těšíte se?

Ale teď už to nebudeme zbytečně zdržovat a jdeme na to! :D


Avon Essence Sparkly Citrus
Už jsem měla tuto vůni v košíku na eshopu, rozhodnutá, že si jí koupím a oni mi jí vyprodali. Chtěla jsem si udělat na Vánoce sama sobě radost a ono nic, co se dá dělat. Budu si muset počkat až jí naskladní, pokud nedostanu nebo si nekoupím jinou vůni. U téhle jsem se rozhodovala hlavně kvůli balení, protože popravdě ani nevím jak voní, ale líbí se mi její jednoduchý oválný flakonek, protože mi přijde, že poslední dobou má každá voňavka různé přehyby, překlady a vybroušení, jen aby co nejvíce zaujala a občas je to už i kýčovité. 

Zpět k téhle konkrétní. Má na internetu i pozitivní recenze, ve kterých píšou, že i poměrně dlouho vydrží, což je rozhodně velice důležité, a tak si jí někdy hodlám koupit. Kromě toho, mě pasuje vůně citrusů spíše k zimě než na léto. Jo, je to divný :D


Bomb Cosmetics Blackcurrant sprchový peeling
Už megadlouho chci vyzkoušet něco od Bomb cosmetics, nejdříve jsem uvažovala o jejich balzámech, ale balzámů mám doma tuny a momentálně se snažím alespoň trochu ztenčit mé zásoby a tak jsem svůj zájem přenesla na jejich sprchové peelingy. Myslím, že musí vonět naprosto bombově.


Bomb Cosmetics Svíčka
Myslím, že je jedno jaká, ale poslední dobou slyším na jejich svíčky jen chválu a kromě toho i tak nádherně vypadají. Super je, že ani nejsou tak drahé :) Nejhezčí jsou ty, co vypadají jako zmrzlinové poháry se šlehačkou, takovou svíčku bych ani neměla srdce zapálit :D


Micelární voda Mixa
Jelikož se mi poslední dobou hodně zhoršila pleť, pravděpodobně kvůli lékům, ale to je jedno, snažím se co jen to jde, abych se akné na bradě o čele zbavila. Taky se snažím čerpat inspiraci u ostatních blogerek a vypozorovala jsem, že hodně doporučuje na problematickou pleť Mixu, a tak jsem se rozhodla, že bych jí taky mohla třeba vyzkoušet. Sice jejich micelárních voda vyjde trochu dráž, ale co se dá dělat. Tahle konkrétní by ještě měla pleť zmatňovat, což se mi mega moc hodí.


Cokoliv Holika Holika
Poslední dobou mě hodně zaujala značka Holika Holika, a tak bych od nich chtěla něco vyzkoušet, mají spoustu super věcí, co bych ráda zkusila třeba 3 fázovou masku Pig nose Clear nebo jejich čistící vejce :)

To je pro wishlist na zimu všechno, jinak opravdu nemám potřebu ani touhu po jiné kosmetice...teda mám, ale ta je v jiných cenových kategoriích, než si mohu momentálně dovolit. Doufám, že se vám článek líbil :)

Co je na vašem seznamu? Máte něco od značky Holika Holika?

6 komentářů:

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)