neděle 28. září 2014

Šátky z satkylevne.cz



Ahojky, dneska to bude článek, který je poměrně aktuální, vzhledem k tomu, že nám přichází podzim :) Upřímně se na to strašně těším! Bude to o článcích z eshopu satkylevne.cz Šátky mi poskytli ke zrecenzování, za což jim strašně moc děkuju :D

 

V komunikaci byli velice vstřícní a domluva probíhala opravdu bleskově. Vždy mi na moje emaily odpověděli obratem. V neděli jsme se domluvili a v úterý mi již přišel balíček :D 


Tím se přesouváme hned k dalšímu bodu  to je balení atd. Když mi přišel balíček, hned jsem byla nadšená. Nebyla to klasická lepenková krabice ale pevnější, čtvercový balíček černé barvy. Hned jak jsem balíček otevřela, uviděla jsem tam dva pytlíčky, takové ty šustivé, jak se do nich dává třeba sušená levandule, a v nich byly šátky zabalené. Opravdu mě potěšilo, jak si s balením vyhráli. 



Šátky vypadaly přesně jako na obrázcích e-shopu. Já jsem si vybrala černou rouru, protože ty nosím nejraději a pak jsem nechala mojí mamku, ať si vybere druhý. Mamka si taky vybrala rouru. Uprostřed je taková starorůžová, trochu do fialova a po okrajích má takový šedivý vzor, který mě trochu připomíná krajku. 



Co se týče materiálu, jsou oba dva moc příjemné. Ten můj je o něco hebčí, ale to je jen kvůli tomu, že je z jiného materiálu. Oba jsou lehké a na krku fakt moc příjemné. Já ten svůj už měla dvakrát na krku a je fakt skvělý. Mám docela problém s tím, že se mi cuchají spodní vlasy, když mám šálu na krku. Tento problém mám i s tímto šátkem ale menší než třeba s vlněnou šálou. Ale další plus, který určitě všichni ocení s nadcházejícím podzimem a zimou, je to, že opravdu skvěle hřeje!



Kruhová šála vyjde na omotání krku, třikrát. Má tvar velkého čtverce a tak na krku je dost velká a dost hřeje :)


Celkově jsem moc spokojená a eshop vám mohu jedině doporučit. Komunikace skvělá, moc se mi líbí i jejich zpracování stránek. Nutno zmínit, že eshop hradí poštovné, jakmile je objednávka vyšší jak 300 korun. Eshop můžete najít jak na facebooku a instagramu :) Mají dárkové poukazy. Pokud by jste se šátky nebyly spokojení, můžete je zaslat zpátky, přičemž poštovné hradí oni :) A reklamace řeší ihned, což je určitě vždycky super :D

Já jsem strašně spokojená a nadšená :)

Napište mi jestli máte na podzim a zimu rádi šátky, a jaké jsou vaše oblíbené kousky :) 

12 komentářů:

  1. Páni! Úplně koukám jak pěkně ti přišli ty šátky zabalené! Moc pěkně sis vybrala :D
    meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja taky byla strasne nadsena :) taky se mi moc libi a dekuji :)

      Vymazat
  2. Šátky určitě udělají hodně parády! Přišly vážně nádherně zabaléné!
    http://nellylove99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A je ted musim porad nosit :D to baleni me taky hodne prekvapilo :D

      Vymazat
  3. Šátky vypadají pěkně, hlavně ten s tou ,,krajkou" :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  4. Šátky vypadají krásně! já mám šátku hodně, ale moc je nenosím, jen když si na ně vzpomenu, ale hrozně se mi líbí, takže bych je mohla nosit častěji. www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja se prave strasne tesim na podzim a zimu abych je mohla nosit porad :D

      Vymazat
  5. Wow! Ty šátky jsou opravdu moc pěkné!

    http://gingersmile99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou hrozně krásné! Já minulý rok taky z tohohle eshopu objednávala a byla jsem maximálně spokojená :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)