středa 3. září 2014

DIY: Lampička s listím



Ahojky, jelikož se nám podzim kvapem blíží a venku začíná padat listí, mám tu pro vás jednoduché DIY na lampičku, stínítko či svítilnu. Nevím přesně jak to nazvat ale dejme tomu, že je to lampička :)


Budete potřebovat: 

Pár spadaných listů
Zavařovací sklenici
Bílou temperu
Štětec
Herkules (nebo jiné lepidlo)
Čajovou svíčku

Postup:

Nasbírejte si nějaké hezké listy, mě stačily tři, a pokud jsou mokré, osušte je. zavařovací sklenici vymejte a osušte. Natřete jí bílou temperou a nechte jí ořádně zaschnout. Dejte nanejvýše dvě vrstvy aby jí pořád mohlo projít světlo.


Vezměte si listy a natřete je ze "spodní" strany. Dejte si záležet aby lepidlo hodně i na krajích. Potom prostě list připlácněte na sklenici. Ze začátku nebude skoro vůbec držet a e potřeba lepidlo dát i na jeho "vrchní" stranu. Na to jsem já použila prsty :D namočte si je do lepidla a uhlazujte list na sklenici. Věřte mi, že tam nakonec držet bude!


Listy polepte celou sklenici ale nechte tam i volná místa, která tam jsou kvůli tomu, že až zapálíte svíčku ve sklenici,budou prosvítat jakoby obrysy těch listů. Vypadá to fakt moc pěkně. Omlouvám se ale na fotce se mi to moc nepodařilo zachytit ale určitě si to dokážete představit :)





Já mám lampičku položenou na stole a ve tmě, když svítí jenom ona, to vypadá moc hezky. myslím, že to bude i moc hezký dárek. Jenom nevím, jestli až listy uschnou ještě více neopadají. Snad ne, brzo to zjistím :)



Budu ráda když to taky vyzkoušíte :) jestli jo, určete mi pošlete fotku hotového výrobku na mail kackazdralkova@gmail.com budu moc ráda :D

Napište mi, jestli se těšíte na podzim a jestli taky tak rády pálíte svíčky! :)

9 komentářů:

  1. super nápad :D máš teď úplně luxusní ten hlavní obrázek :D

    http://gingersmile99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Vážně pěkné DIY! Tagnula jsem tě do TAGU Liebster award TAG, pokud jsi ho ještě nedělala, budu moc ráda, když ho uděláš :)

    http://nellylove99.blogspot.cz/2014/09/liebster-awardtag.html#more

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)