středa 21. května 2014

Vyhlášení GIVEAWAY!


Ahojky, dneska je 21 a to znamená jediné! vyhlášení gveaway! :) Psali jste mi takové milé komentáře a snad ani skoro v jednom nebyla nějaká negativní reakce. Zúčastnilo se Vás 59 což beru za úspěch :) jsem ráda, že se vás tolik zúčastnilo a teď se pojďme podívat na vítěze :)

Takže, výroční giveaway vyhrává...

...číslo 55 a autorka Alciellë!




Jsem moc ráda,že vyhrála zrovna ona. Napsala opravdu dlohý koentář, kde shrnula všechno co se jí na mém blogů líbí a nelíbí :) Bylo strašně hezký číst všechny ty plusy :) ale i zápory :D Omlouvám, se že jsem na komentáře neodpovídala ale nechtěla jsem si v těch čísech udělat bordel :D Budu se to u nějakých komentářů snažit napravit.

Výherkyni kontaktuju na email a pokud se mi do týdne neozve, vylosuju znovu :)

Bye! Mám vás ráda :)

4 komentáře:

  1. Super! Takový komentář musel potěšit! :) Každopádně gratuluju výherkyni!! :)

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jednou strašně moc, moc, moc Ti děkuji :). Udělala jsi mi nesmírnou radost a den mnohem hezčím. Nečekala jsem to a musela jsem se ujistit na e-mailu, že vidím správně. Stejně tak mě dost potěšil Tvůj komentář. Určitě se brzo zase vrátím a zanechám ráda nějaký ten komentář a já Ti ze srdce přeji plno úspěchů s blogem, tak v životě :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač :) děkuji za přání, jsem opravdu ráda, že vyhrál někdo takový :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)