středa 14. května 2014

Moje sbírka korektorů (recenze)


Ahojky, pokud můj blog čtete trochu dýl, víte, že jsem už psala něco v tomto stylu ale byla to sbírka tvářenek. Korektorů zase tolik nemám, i když málo toho zase není a teď můžeme jít na to :)


Catrice Camouflage Cream
Celkově je to můj nejoblíbenější korektor a skoro mi dochází. Musím si koupit nový, na prázdniny, aby byl trochu tmavší. Je krásně krémový a pod očima hezky vydrží, hodně kryje ale nevypadá nepřirozeně. Je to prostě můj miláček :)


Blemisch Stick Rimmel London
Je to klasický korektor v tyčince. Jednu dobu jsem ho často používala pod oči ale nevyrovná se tomu o catrice a tak jsem ho vymněnila. Ovšem, na pupínky je to opravdu zázrak!


Dermacol paletka korektorů
Popravdě, tahle mi vůbec nevyhovuje. Korektoryjsou strašně mastné a hlavně nemají ty správné barvy. Stála něco kolem dvou stovek a na tu cenu, to není žádná hitparáda. Rozhodněji nedoporučuju lidem s mastnější pletí :D


Alverde Concealer
Má úplně úžasnou popelavou světlou barvu. Krásně voní a je ádherně krémový. Má to jednu jedinou chybu. Jakmile zaschne, začne se drolit. Dá se použít jenom na menší nedokonalosti a pořádně vklepat do pleti. Škoda toho :/


Dermacol makeup cover
Není to sice korektor ale já jsem se rozhodla ho se zařadit,protože ho jako korekto používám. Dávám ho přes korektor pod oči, kde oční okolí krásně projasní :) Někdy ho použiju i na pupínky ale to jenom výjimečně :D


MAC Cover Pencil
Není to nejlevnější záležitost ale co si budeme nalhávat, je to něco jinýho než essence. Kupovala jsem ho kvůli jeho barvě, která je silně do růžova. Docela je blbý, že je v tužce ale jinak je skvělý. Dávám ho k vnitřním koutkům pod oko ještě na normální korektor. Také má projasňující schopnost. Je krásně krémový a vážně vydrží. Jsme zněho nadšená!


Jenom tak pro ukázku kryvosti, jsem si na ruku nakreslila propiskou čáru a překrývala jí korektory. Na fotcemůžete vidět, jak který kryje! Zleva: Catrice Camouflage Cream, Blemisch Stick Rimmel London, Dermacol paletka, Alverde Concealer, Dermacol Makeup Cover a MAC Cover pencil.


To jsou všechny moje korektory. Doufám že se vám článek líbil!

Dolů mi napište, jaký je váš nejoblíbenější korektor, nebo jaký by jste si chtěly v nejbližší době pořídit :)


10 komentářů:

  1. Ja korektory nepouzivam, pupinky nemam a kdyz uz se mi nejaky udela, tak to zakryje make-up. Dermacol cover ale doma mam, ale pouzivam jen na foto make-up.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky moc pupínků nemám ale zato mám hodně velký kruhy pod očima a na to je používám :D

      Vymazat
  2. Pro mě je korektor a make-up či BB krém základ a pak jen řasenka a tvářenka a mužu jít. Mám oblíbený od Rimmel Match Perfection :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě také, akorát já nepoužívám makeup. Jenom korektor :D taky žiju :D

      Vymazat
    2. Jo já taky stále makeup nenosím :-) Někdy jen zakryju kruhy a jdu :D

      Vymazat
  3. Super článek a super tipy k nákupu! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež používam Dermacol cover ako korektor, a to je vlastne aj jediný "korektor", ktorý používam :-) krásne zakryje všetko, čo potrebujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho taky moc ráda používám :D Nejraději s ním rozjasňuju oční okolí :)

      Vymazat
  5. Páni ani by som neverila koľko korektorov na svete existuje, sama som ich už vyskúšala aspoň desať. Spomedzi tých tvojich mám skúsenosť len s Dermacolom, ako korektor funguje bravúrne, ale pleť dosť vysušuje, čo mi pripadá zvláštne kedže moja pleť je inak mastná, ale po Dermacole sa mi tvoria šupinky a nepomáha ani podkladový krém. Cenovo je však veľmi výhodný a vyrába sa aj v pekných svetlých odtieňoch. Používam ho výnimočne na krytie, bežne používam skôr paletku korektorov od Catrice a na akné korektor Eucerin.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)