neděle 16. března 2014

TAG: Jedno Slovo



Ahojky :D Tehle TAG bych asi sama od sebe neudělala ale byla jsem TAGnutá a tak jsem se ho rozhodla napsat :D nejspíš to bude hodně divný ale já se neumím vyjadřovat krátce..:D
Za TAGnutí děkuji blogu http://www.meow005.blogspot.cz/
A teď jdeme na to :D

Tvoje vlasy?
Blond
Oblíbená věc?                                                                                
Spaní
Sen z minulé noci?
Nepamatuju si :D
Oblíbené pití?
Čaj
Vysněné auto?
Nemám
Místnost, ve které se nacházíš?
Pokoj
Tvůj strach?
Písemka z matiky
Co bys chtěla být za 10let?
In Love
S kým jsi strávila včerejší večer?
Počítač :D
Co nejsi?
Kluk? :D
Poslední co jsi dělala?
 Spala :D
Co máš na sobě?
Pyžamo
Poslední co jsi jedla?                                               
Nejedla :)
Tvůj život?
Nejlepší
Tvoje nálada?
 Víkendová :D
Tvé léto?
Nelze vyjádřit slovy :D (sice jsou to tři slova..ale nevadí :D)
Kdy ses naposledy smála?
 Před chvilkou
Nejoblibenější výkendová činnost?
Nicnedělání :D
Tvůj počítač?
Černý
Pivo?
Lemon :)
Zima?
HATE! 
Dovolená?                                                   
Moře

Na tvé posteli?
Matrace
Láska?
Navždy!:D
Tak to by bylo všechno :D doufám, že se Vám TAG líbil a pokud jste ho taky dělali dejte mi odkaz do komentářů, ráda se podívám :)

2 komentáře:

  1. Skvělý! Pobavila jsem se! Jinak krásné obrázky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Asi taky zkusím :D Jedním slovem, to asi neni uplně jednoduchý :D
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)