pátek 28. března 2014

DIY Recyklace Lahviček od Laků na Nehty!



Ahojky :) Dneska jsem si pro vás připravila článek ve kterém najdete dva tipy jak zrecyklovat prázdné lahvičky od laku na nehty.

 Nápad jsem dostala ve chvíli, kdy jsem třídila voje laky na nehty. Asi před dvěma roky jsem měla lakovou mánii a nakoupila si strašné množství laků. Na nehtech jsem si tvořila různé obrázky, králíčky..Však to znáte. Teď je pro mě vrchol vší kreativnosti když se dokopu nalakovat si nehty jednou barvou.

 Ale zpět k tématu.. Z mé sbírky jsem vyřadila asi šest laků, které byli ztuhlé. Bylo mi líto je vyhodit a tak jsem je vypláchla odlakovačem (mimochodem, nejtěžší práce dnešního návodu :D) a řekla si, že někdy něco vymyslím. Prázdné lahvičky sami o sobě vypadají fakt pěkně. Přece jen, výrobci mají s návrhem designu velkou práci, ale já se rozhodla ještě je trochu vylepšit :)


1. Písky v lahvičce aneb dovolenkový suvenýr
Táta si z každé dovolené vozí písek a tak mě napadlo, že bych mohla do laviček nasypat ty písky. Měly jsme tedy černý, světlý a pak skoro bílý. Myslím, že někde nám leží i oranžovo-červený, ale o tom mi táta pomlčel.

 Myslím, že ty písky vypadají v lahvičce báječně a může to být i třeba pěkný dárek :) Zašpuntovala jsem to mini špuntíčkem, který jsem vyřezala z normálního velkého špuntu od vína


2. Jarní "vázička" na květinky
Určitě všichni známe ten DIY obrázek kde jsou květinky ve starých žárovkách. Tak jsem si to trochu upravila a tradá i z takové malé lahvičky od laku může být váza :) Je to perfektní třeba na fialky nebo sedmikrásky, které prostě maličkou vázičku potřebují :) A teď všechno tak hezky kvete!


Doufám, že se vám můj dnešní článek líbil a třeba jste se i inspirovali :) Mě se strašně ty malé lahvičky líbí a po prázdninách budu mít nový pokoj takže plánuju, že si vyhradím jednu poličku na tyhle ozdůbky :)

Dolů mi určitě napište, jestli jste takhle už nějaké věci "zrecyklovali" a jestli se vám moje nápady líbí :)!

9 komentářů:

  1. Takové recyklace miluju! O jedné mám nejnovější článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý nápad!! výsledek vypadá moc hezky!! díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné! Vypadá to vážně skvěle. Taky recykluju sklo od všeho možnýho, ale laky doma nemám skoro žádné (snad 4 kousky), tak jestli je někdy budu nucena zlikvidovat, vím co udělám s lahvičkami. Ten písek je skvělý, krása ! :)
    thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně moc děkuju! Pokud vyzkoušíš, tak mi určitě pošli třeba na email fotku! Budu moc ráda! kackazdralkova@gmail.com

      Vymazat
  4. To musím vyzkoušet ..vypadá to moc hezky :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to s těma kytkama je úžasné!!!:))

    OdpovědětVymazat
  6. To je super, určitě to zkusím:) Vyschlých laků mám spoustu:D
    zivot-s-mailou.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)