neděle 9. srpna 2015

Moje Letní 'Makeup' rutina / My Summer Makeup Routine


Takže dneska jsem se vám rozhodla představit něco jako mojí Letní makeup rutinu. Ale to jste se již dočetli :D Jelikož je léto a jelikož je hrozný horko, není to nijak extrémně zajímavý a je toho málo. Ale moc ráda vám představím i těch pár produktů, o kterých vám i povím, jak mi vyhovují a jaké jsou.

btw. Miluju balení všech produktů a jak vypadají :)

Půjdem hezky popořadě a začneme s prvním produktem, který používám.




Baby Skin Maybelline
Hned jak přišla k nám do Česka, chtěla jsem si jí koupit. Protože to byla láska na první namazání. (To zní divně). Teď, když jí mám konečně doma, jsem ještě spokojenější. Je celá silikonová, takže pro ty, kteří bojují proti silikonům, rozhodně nebude. Stačí jí opravdu maliličko a tak věřím, že vydrží opravdu dlouho. Nemá žádnou vůni ani žádnou barvu.

Když ji nanesu na pleť, okamžitě jí mám takovou hladkou a jakoby sametovou. Mojí pleť i zmatní, což jsem od ní určitě neočekávala a moc mě to překvapilo. Korektor se mi na ní nanáší hezky a nijak nehrudkovatí.



Korektor Rimmel London
Jako druhý přichází na řadu korektor. Jelikož přes léto mám díky sluníčku lepší pleť, většinou potřebuji zakrýt jenom kruhy pod očima, které bohužel rozhodně nezmizí ani v létě. Mám ho už vážně dlouho a snažím se ho vypoužívat. Mám ho moc ráda a na obličeji mi vydrží. Akorát momentálně by to chtělo o odstín světlejší :D


Krajkový pudr Dermacol
Po korektoru samozřejmě přichází pudr, který tedy v létě moc nevydrží, ale zvyk je zvyk. Pro lepší pocit ho taky používám. Když není vedro a mohu jeho účinky lépe posoudit, pleť mi krásně zmatní a vydrží mi skoro celý den. Co na něm miluju je jeho vůně. Nevím proč, ale připomíná mi něco miminčího :D Jeho vzor je taky super, ale bohužel už ubývá no...Vadí mi na něm jeho belení. Víčko se zavírá děsně blbě, jelikož musíte najít správné drážky.



Extra Super Lash řasenka Rimmel London
Když mám náladu, použiju tuhle řasenku. Samozřejmě její voděodolnou verzi. Měla jsem i klasickou verzi, nevoděodolnou a přijdou mi naprosto srovnatelné, takže rozhodně nemám pocit, že by se v něčem lišily. Nějak moc se v řasenkách zřejmě nevyznám, jelikož mi přijde, že mi všechny dělají řasy stejně. Takže pokud vám o této mohu říct něco užitečného, tak to je to, že je doopravdy voděodolná a koupání přežije :)



Baby Lips Maybelline
Jako poslední na řadu přijde balzám na rty, protože ty musíme chránit i v létě před ostrým sluncem. Já, jelikož mám v létě více popraskané rty jak v zimě, je používám opravdu denně. A jelikož jsem i v minulém článku tyhle balzámy chválila, používám je s radostí i nadále. Nejvíce jsem si oblíbila Hydrate a Peach Kiss, který se na sluníčku hezky třpytí a dodá rtům super zlatý nádech!

To je tak asi všechno, protože v létě jsem tak moc líná, že někdy se mi fakt nechce a potom použiju jenom pudr, ale to by asi nikoho moc nezajímalo, že :D Také jsem tady nevypisovala opalovací krém, který na obličej používám, ale to jsem pokládala za velice nepodstatný krok, ale jen abych ho zde zmínila.

Doufám, že se vám moje 'něco jako rutina' a budu strašně moc ráda, když mi dáte vědět, co vy nejraději v létě používáte.

Malujete se v létě? Jaký je váš nejoblíbenější letní produkt? A bez čeho by jste se rozhodně neobešli?

4 komentáře:

  1. Skvely clanek ^^ Kdyz jdu na koupak se nemaluju vubec, a kdyz jdu nekam "do společnosti" tak klasicky pouziju nejaky stiny, rasenku a rtenku nebo balzam :))
    http://nellylove99.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Já upřímně stíny používám jen opravdu zřídka a tak je nenosím ani normálně :)

      Vymazat
  2. Baby lips jsou u mě také na denním pořádku :))
    Rosette

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)