středa 14. ledna 2015

Mých Top 10 produktů na zimu


Ahojky, vím, že je to teprve první článek po novém roce, ač uěhla poněkud delší doba, ale jsem příliš unavená ze školy než abych psala články. Pak je tu ještě další a horší problém a to je světlo na focení, které je dobré opravdu jenom malou chvilku, kterou se mi nedaří vychytat, ale slibuji, že se polepší :) A teď můžeme jít na to!

Dneska vám zde představím mých top 10 produktů, které momentálně používám nejvíce a ty, které mám nejraději na zimu :)


1. Carmex
Už ho mám rok a ještě mně nezklamal :) Tenhle žlutý zázrak v kalíšku opravdu nejde nemilovat :) Nestojí žádné přehnané sumy a dokáže to, co žádný balzám nedokáže. Rty skvěle vyléčí a zahojí, dokonce pomáhá i na odřené místa pod nosem, když máte rýmu.

Když ho na rty (popřípadě jiné místo) nanesete, začne chladit a myslím, že tím i začíná jeho léčivý proces, který opravdu netrvá nikterak dlouho :) Stačí ho maličkato, takže kelímek, který nestojí ani stovku, vám vydrží víc jak rok, bez sebemenších problémů. Určitě bych ho doporučila všem, kteří ho ještě nikdy nezkoušeli :)



2. Rimmel London Kate Moss Rtěnka červená
Tenhle odstín, 101 jsem chtěla strašně dlouho a teď jsem si jí koečně pořídila :) mě nesluší takový ty oranžovo červený odstíny, ale tale je totálně studená a prostě skvělá :) Myslím, že můžu říct, že mi sluší.

Na rtech vydrží fakt dlouho, samozřejmě, že nezůstane úplně sytá, ale pomalu se vytrácí a červená vám na rtech pořád drží :) Co je taky super, je že rty vůbec nevysouší, ale přitom vydrží opravdu dlouho :)


3. Baby Lips
Strašně se o nich mluví a vy o nich určitě víte taky :D Vyrábějí se buď v průhledných, hydratačních verzích nebo v barevných, které dodají vašim rtům barvu :D Já jsem si na zimu oblíbila obě verze. Ráda používám Cherry me, který dodá jemnou červenou barvu a je velmi přirozená :) Jako druhý nejoblíbenější je pro mně Intensive Care, který by měl vonět po mandlích. Na rtech vytvoří jakousi olejovitou vrstvu, která rty ochrání a nedovolí, aby se dále ničily.



4. Saloos Argan oil
Mám ho již docela dlouho a vždycky jsem ho používala na konečky vlasů, které mi to rozhodně zlepšilo, ale poslední dobou jsem ho začala používat jak na obličej, tak na nehty. Mám mastnější pleť, ale přijde mi, že když si ho dám na pleť, další den je o trochu méně mastnější. Také ho moc ráda používám na nehty. Jelikož mám dost křehké nehty, které se mi třepí a lámou, vždycky si na každý nehet nanesu milimetrovou vrstvu oleje a nechám nehty vyživit. Trochu oleje potřu i na kůžičku okolo nehtů, které to jenom prospěje :) Nehty jsou po této "kúře" lesklé a mají hladší povrch než předtím :)


5. Stay Matte pudr
Ano, můj miláček :) Už mi skoro dochází, a tak se omlouvám, že na fotkách nevypadá úplně vábně :D Každopádně až ho dopotřebuju, tak si pořídím nový. Moc ho miluju a používám každý den. Dokáže mě zmatnit na celý den a odpoledne to není nijak tragické :D


6. Dermacol Makeup Cover
Jelikož je zima, začala jsem používat krémovější produkty jako korektory, aby mi pleť nešupinkovatěla. Tohle je sice makeup, ale jako korektor je skvělý. Mám dva a míchám je k sobě, aby vytvořili přesný odstín. Kruhy pod očima zakreje tak, že by si nikdo nepomyslel, že tam kdy nějaké byly :D Nestojí vůbec moc a má velkou škálu odtínů, takže bych vám ho mohla jenom doporučit :D



7. Max Factor 2000 Calories
Na tuhle řasenku jsem slyšela jenom chválu :D Nejvíce mě nadchnul její kartáček, který je opravdu nádherný. Řasy nádherně pročeše, prodlouží, ale i zaustí. Řasenka se může zdát dokonalé, ale to přeci jen není. Jediné co mi na ní nevyhovuje je to, že mi opadává pod oči, což se mi s žádnou jinou řasenkou nestalo a samozřejmě se mi to nelíbí, ale to se dá přehlédnout :D


8. Maybelline Colorama Lak
Mám ho už dlouho, ale teď jse ho začala zase používat (ano, vzdala jsem se mého černého). Je to prostě obyčejné béžová nude barva, která nehty jenom udělá opticky upravené. Na zimu mi to přijde super. Lak drží, neloupe se, takže svojí službu plní dokonale :D Tyhle laky nejsou nijak drahé a každý si je může lehko koupit :D Co se mi moc líbí, že jejich škála odstínů je téměř nekončící a vybere si úplně každý :D


9. Tangle Teezer
Ano, je to ten co jsem dostala k Vánocům :D Sice jsem už předtím měla falešný, je v tom velký rozdíl. Tenhle krásně rozčeše i mokré vlasy, což ten nepravy nedokázal. Má kryt na bodlinky, což je taky super :D A ta barva, ach :D Neříkejte, že se vám nelíbí. Jsem s ním moc spokojená a jediné co může být horší je jeho cena, která není úplně nejlevnější.



10. Glade svíčka
Mám už jí docela dlouho a taky mi jí strašně moc ubylo. Což je strašná škoda :/ Mám jí vážně moc ráda. Stojí okolo 100 korun  a práci splní dokonale. Pokoj mi provoní, což jsem ještě u žádné jiné (kromě YC) neviděla :D Mě její vůně připomíná horký ovocný čaj a jelikož čaje miluju, je to vůně jako dělaná pro mně :D Má krásně růžovo fialovou barvu a do fialova laděný obal se sněhovými vločkami. Každopádně jejich svíčky můžu doporučit a chci zkusit vůni jablko se skořicí :D

To bude opět vše. Doufám, že si zimu užíváte, i když já bych už nejradši měla léto :D

Co je vaše nejoblíbenější věc na zimu? 

6 komentářů:

  1. Já mám také ráda babylips a vůbec jakékoliv balzámy na rty - včetně vazelíny,kterou mám teď nově :) - protože moje rty bývají suché a popraskané a výživu a hydrataci zkrátka potřebují.Jinak ta rtěnka je dokonalá! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já poslední dobou taky dost ujíždím na balzámech :D Já jí taky miluju :D

      Vymazat
  2. Ta rtěnka vypadá vážně super ! :)
    Bez balzámů a svíček se v zimě neobejdu. :)
    beautylook.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň, že nejsem jediná ujetá :D Vážně mě to těší :D

      Vymazat
  3. S Babylipsy, pudrem stay matte a dermacolem, můžu jedině sohlasit. Používám denně a jsou skvělí.
    Jinak carmex a tu červenou rtěnku si chci už delší dobu pořídit. Tak snad si ještě tento měsíc udělám radost :)
    https://katerinazuzanakova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, určitě :D Rtěnka je snad nejlepší, kterou jsem kdy vyzkoušela a carmex taky miluju :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)