pátek 19. prosince 2014

Balíček na akné z nuspring.cz


Ahojky, dnešní článek se bude věnovat produktům na akné, které jsem dostala v rámci spolupráce s eshopem nuspring.cz
Z eshopu se mi ozvali samy a tak jsem s radostí nabídku přijala :)


Přišly mi tři věci v krabičce s potiskem lístečků. Krém na akně, maska na akné a mýdlo na akné. Maska a mýdlo jsou vyrobeny z bahna z mrtvého moře. Všechny tři produkty jsou od značky -417, kterou jsem tedy až do této spolupráce neznala :)



Hygienické bahenní mýdlo
Mýdlo je takové šedé a prakticky bez vůně. Mýdlem si omyjete oblast s akné a pak opláchnete vodou. Já ho používám jenom na obličej. Hodně vysušuje a je potřeba hned poněm nanést krém. Pro mojí mastnou pleť jsou jeho vysoušecí schopnosti skvělé a moc pomáhají. Mělo by tedy pleť hloubkově čistit a zlepšovatjejí texturu :)



Živá bahenní maska
Zatím jsem jí na obličeji měla pouze jednou a tak nemůžu hodnotit její účinky, ale tak obecně. Po nanesení na pleť se má nechat působit cca 15 minut a poté omýt vodou. Po pár minutách začne na obličeji tuhnout, ale není to nic nepříjemného :) Má v sobě malé hrubší částečky takže poslouží i jako peeling. Má v sobě výtažky z listů Verbeny, bahno z mrtvého moře, hlínu, avokádo, med a kaštan.

Celkově by měla oživit kožní buňky a zpevnit pokožku. Strašně hezky mi voní a moc se mi líbí její tyrkysovo zelený obal :) Barva samotné masky je taková světle šedá.



Zklidňující pleťový krém
Měl by zmírňovat svědění  a eliminovat zarudnutí, bránit infekcím a odstraňovta suchou pokožku. Má v sobě vysokou koncentraci vitamínů a minerálů. Má v sobě výtažek ze zeleného čaje a olej Oblifera, který se získává z rostliny, která roste v Himalájích a měl by léčit kožní infekce a kožní problémy.

Krém má hnědošedivou barvu a voní prostě jako krém :) Narozdíl od mýdla a masky má obal hnědou barvu. zatím ho nepoužívám moc dlouho, ale i tak se mi pleť začala lepšit. Hned po nanesení pleť zmatní, což je super. Bude se určitě dát i skvěle používat pod makeup, ale to jsem ještě nezkoušela :) V tubě je ho 150ml, což mi vydrží hodně dlouho.


Tady můžete vidět krém a masku. Maska je na pravo a krém na levo :)

To jsou zatím všechny poznatky, které zatím můžu říct, ale určitě po nějaké době ještě očekávejte druhý článek, ve kterém vám zhodnotím účinky produktů a jestli se moje pleť zlepšila (a jak) nebo nezlepšila. Moc se na to těším a doufám, že vy taky.

Moc děkuji eshopu za poskytnutí produktů a doufám, že i jim se článek líbil :)

Dolů do komentářů mi určitě napište, jestli máte nějaké zkušenosti s produkty z bahna z mrtvého moře nabo se značkou -417! :)


3 komentáře:

  1. S těmito produkty bohužel žádnou zkušenost nemám, ale vypadají dobře. Sama mám akné, spíše jemnější pupínky na bradě a tvářích, takže když se mi objeví, což se stává velmi často, tak se snažím, abych se jich co nejrychleji zbavila. Používám nějaká mýdla z lékárny a snažím se dodržovat pitný režim a zdravou stravu, je to boj ;) jsem zvědava na další recenzi www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to strašný, chtěla bych mít dokonalou pleť, no, ale kdo jí má, že :) Mě přijde, že se mi pupínky na čele rychle zahojily, takže jsem také zvědavá na dlouhodoější používání :D

      Vymazat
  2. Pěkné dárky. Já jsem také vloni myslela, že si k Vánocům koupím nový notebook, protože mi už nešel ani zapnout, ale přítel mi poradil, ať ho nejdřív zkusím nechat opravit. Našla jsem si tedy brno servis notebooku- fopanet.cz a povedlo se jim ho opravit :-) . Oprava nestála zdaleka tolik, jako kdybych si koupila nový notebook :-) .

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)