úterý 18. listopadu 2014

Recenze: Gabriella Salvete Stars Enamel


Ahojky :D V dnešní recenzi budu psát o lacích od Gabrielly Salvete, Stars Enamel. Pokud nevíte o co jde, jsou to laky, které mají po uschnutí pískový povrch.


První jsem si koupila před prázdninama a je to odstín 09 Azzurro. Je modrý a obsahuje modro stříbrný třpytky. Jakmile zaschne, je to hrubý pískový povrch, který se nádherně třpytí. Vydrží opravdu dlouho, bez porušení vydrží okolo čtyř dnů a s oprýskanými kraji více jak týden, takže je určitě super si je vzít třeba na nějakou dovolenou, nebo když si nechcete nehty po dvou dnech předělávat.


Podle internetu, by se třpytivé laky z této kolekce měly skládat z miliony třpytivých částeček. Mě se zdá, že by to i klidně mohla být pravda :) Špatně se to fotí, ale když se podíváte, lak se skládá ze samých třpytek.


V této kolekci ale nenajdete jenom třpytivé laky. Druhý odstín, který mám je 08 Vampire, a je to svítivá červená skoro až do oranžova. Právě tahle patří k těm bez třpytek, o kterých jsem mluvila.


Myslím, že na nehtech jsou hezčí ty třpytivé, ale i ten mj červený je moc pěkný. Ty třpytivé mají asi i delší výdrž, jak jsem usoudila podle toho mého modrého :) Ten červený jsem už po sedmi dnech odlakovávala.


Tím se dostáváme k dalšímu bodu a to je odlakovávání. Jak je typické pro všechny třpytivé a pískové laky, špatně se odlakovávají. Tyhle nejsou výjimkou, ale pokud použijete alobalovou metodu, je to všechno v pohodě. Funguje to tak, že si natrháte deset alobalových kousků a tamponky na odličování nastříháte tak, že každý jeden rozčvrtíte, abyste měli na každý nehet jeden kousíček. Potom dáte odlakovač na tamponek, přiložíte na nehet a zabalíte do alobalu. Tak to necháte asi deset minut a pak lak půjde jednoduše dolů!

Pokud váháte a nevíte jestli se vám lak bude líbit, myslím tím hlavně jeho efekt, nemusíte se (zřejmě) ničeho bát :) Tím modrým jsem lakovala nehty jak babičce tak tetě a oběma se to moc líbilo :)

Na nohách lak vydrží přizoně déle. Třeba té mojí babičce na nohách vydržel tři měsíce, což mi přijde docela dobré. Ovšem netvrdím, že to přežil v plné kráse :D

Další věc, co na laacích můžu pochválit je jejich vzhled. Většina laků má tvar zaoblený nebo kulatý. tyto jsou ale hranaté v jakémsi kvádru, což je velice originalní a mě se to velice líbí :) Jsou docela veliké a mají 11ml takže určitě dlouho vydrží. I když s mým modrým už jsem se dostalo skoro do poloviny za cca půl roku. Víčko mají matné a na něm lesklý stříbrný nápis Gabriella Salvete. Myslím si tedy, že to bude i pěkný a vkusný dárek třeba teď na Vánoce :)

Mají docela úzký štěteček, který nepokryje celý nehet, ale jak zpískovatí tahy nejsou vůbec vidět. To je také výhoda, když si třeba chcete upravit odloupnutou špičku, úprava není na nehtu vůbec poznat. To samožřejmě prodlužuje dobu mezi dalším odlakováním a nalakováním :)

Doufám, že se vám článek líbil, a že jsem vám třeba i řekla něco nového :)

Dolů mi napište jestli nějaký lak z této kolekce vlastníte a jak jste s ním spokojeni :)




4 komentáře:

  1. laky jsem viděla už mockrát a kolikrát jsem přemýšlela, že si nějaký pořídím, ale brzo se k tomu budu muset "donutit" asi i přesto, že mám laků neuvěřitelně moc :3
    http://gingersmile99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem tyhle laky nezkoušela. Teda aspoň ne od GS. Doma mám pískové laky od kosmetiky MOJE a nemůžu si je vynachválit. :)
    Mimochodem, super fotky. Máš asi zrcadlovku, co? :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je asi někdy vyzkouším :D Jinak ne, nemám zrcadlovku :) mám normálně kompakt, ale strašně moc děkuju :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)