středa 16. července 2014

Oblíbenci: Červenec 2014


Ahojky :D Další ze série přednastavených článků. Může se vám zdát, že bude kratší, ale upozorňuji, že je to doopravdy jen zdání :) A teď se vrhneme na to!


Jako první tu mám sprej na vlasy od Gliss Kur. Má v sobě třpytivé častečka a strašně pěkně voní. Stříkám si ho vždy na vlhké vlasy. Nevím jestli to něco dělá, ale pro dobrý pocit je to dobrý. Další je tu olejíček do vlasů od Pantenne. Viděli jste ho v new in. Taky ho dávám ještě do vlhkých vlasů a mám je mnohem hebčí.


Jako nejoblíbenější rtěnky tu je Color Whisper od Maybelline a Rimmel Kate Moss. Tu Rimmelku jsem hodně používala v zimě ale teď, když už jsem se trochu opálila, na těch rtech vypadá dokonale. Stejně tak ta Color Whisper.


Dále tu je lesk na rty od essence, který má v sobě dost světlé pigmenty a ty s opálenou pletí také vypadají perfektně kromě toho jsem ho kupovala asi za dvacet korun!


Potom tu mám dva laky na nehty. V poslední době si nehty lakuju nepřetržitě. Ten od Orly na nehtech vypadá úžasně a ocela i vydrží. A ten od Rimmelu má taky krásnou letní barvu a ještě na nehtech vydrží hrozně dlouho. Asi týden mi vydržel nepoškozený. Ten jsem dostala od Káji ve SWAPu. Moc děkuju!
 

Tenhle krém od Oxy na problematickou pleť mám už docela dlouho. Kupovala jsem ho na předminulém výprodeji essence. je sice pro muže ale myslím, že to nevadí. Poslední dobou ho používám každý den ještě než se začnu líčit. Mám po něm pleť nehorázně jemnou a matnou!


Catrice camouflage Cream. Všimnuli jste si, že o něm mluvím skoro v každém článku?? :D Já vím ale já ho mám vážně ráda a kromě toho tohle je tmavší odstín, takže...


Hurá! Konečně jsem si začala nějak dokreslovat obočí, sice jenom lehce a vzhledem k tomu, že toto je moje jediná tužka na obočí tak jsem ani moc neměla na výběr.

A to je konec. Doufám, že si užíváte prázdniny! Co je váš nejoblíbenější produkt tohoto měsíce?


11 komentářů:

  1. Super článek!! Můj nejoblíbenější produkt za tento měsíc je také Catrice, camouflage cream. Konečně jsem ho u nás našla a je vážně super! :) A o tom laku, jak jsem ti ho poslala ve Swapu, jsem si původně myslela, že vůbec nebude krýt a hned se ,,ošoupá". A najednou ty ho tady vychvaluješ! :)))

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee :D to je super zejsiho naslai u vas :D i kdyzjsi mi prekazila plany, chtela jsem ti ho a Dance v zari poslat:) a ten lak je vazne super. Rimmel laky umi :)

      Vymazat
  2. Pekný článok:)
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Rtěnka od Rimmel je super, mám také a jsem spokojená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ona je :) mam v planu si koupit dalsi dva odstiny z tekolekce od Kate akorat z te cerne (kremove) rady.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Dekuju :D jsem rada ze se lidikoukaji i na fotky :) fotit me bavi skoro vic jak psat :D

      Vymazat
  5. Na Color whisper si brúsim zuby už dlho.. neskutočne nádherný rúž to je :)) A velmi pekné fotografie! :))

    http://everydayinspirationbybibi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite ji vyzkousej! Myslim ze takhle na leto je skvela hlavne svoji konzistenci. V zime si preci jenom klidne dam nejakou hutnejsi rtenku :)

      Vymazat
  6. Color Whisper mám dvě, jsou skvělé :) Dokonce jednu stejnou jako máš ty :))
    http://lucieka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)