sobota 12. dubna 2014

Rainbow TAG


Ahojky :D Dneska jsem si pro vás připravila další TAG :) Tentokrát to bude Rainbow TAG. Tenhle TAG už jsem chtěla napsat celkem dávno ale až tď jsem se dostala k tomu abych ho napsala :) Půjde o to, že vždycky budu mít zadanou barvu a na ní vyberu můj nejoblíbenější produkt :D Takže jdeme na to! :)

1. Červená
Jako Nejoblíbenější červenou věc jsem vybrala rtěnku Kate Moss od Rimmelu v odstínu 101. Je sice růžová ale obal je červený :D Má strašně příjemnou texturu a je matná. Mám jí vážně ráda a na to, že jí mám teprve od Vánoc mi celkem hodně zmizela :D

2. Oranžová
Další barva je oranžová, a jako oblíbený předmět jsem vybrala balzám na rty od Balea Juicy Orange. Je úplně celý oranžový i samotný produkt a kromě toho ho celkem ráda používám :D Co víc si přát!

3. Žlutá 
Nad žlutou barvou jsem docela dlouho přemýšlela, nakonec jsem vybrala věc z "pečující" kosmetiky a je to Balea More Blond Spray. Vlasy mi vážně zesvětlí a to docela hodně, nejlíp funguje když svítí slunce. V létě mi vlasy zesvětlil vážně extrémně :D Už mi dochází ale za těch pár korun to je zázrak :D

4. Zelená
Další proukt, tentokrát zelený, je opět z pěčující kosmetiky. Je to Balea Matující krém. Je to vážně super krém, stojí asi šedesát korun a opravdu krásně zmatní. Mažu se s ním každý den a pleť po něm mám strašně hebkou, až dodělám tohle balení, určitě si půjdu koupit další!

5. Modrá 
Modrá barva, to pro mě byla jasná volba. Vybrala jsem Rocket Volume Expres Mascara :) Tuhle řasenku mám vážně ráda a ani na vteřinu jsem neváhala co k této barvě přiřadím :D

6. Fialová 
Vybrala jsem krásnou fialovou rtěnku. Essence Longlasting Lipstick v odstínu Wear Berries. Bohužel se mi povedlo jí zlomit a tak na fotce jí vidíte zavřenou :) Protože nemyslím si, že chcete vidět zdemolovanou rtěnku :D  

7. Růžová
Další jasná barva, hned jsem vybrala Baby Lips. Určitě ho všichni znáte a netřeba ho nějak popisovat. Já ho mám v ostínu Pink Punch to znaméná, že je celý růžový a nádherně voní :)

8. Všechny barvy duhy
Do této kategorie jsem vybrala mojí MUA paletku Pretty Pastels, mám jí moc ráda a hodně jí používám. Jsou v ní jak neutrální odstníny tak i výraznější, ale také třeba barvy co se dají použít jako tvářenka nebo rozjasňovač :D

To je celý TAG, poprvé jsem se rozhodla, že někoho tagnu. Ten někdo je moje milá Kája z http://kajahasidea.blogspot.cz/  Budu moc ráda, když TAG taky napíše!

Budu ráda, když mi dolů napíšete, jaká je VAŠE nejoblíbenější barva duhy! :) 


13 komentářů:

  1. Do tagu jsi vybrala opravdu krásné fotky a produkty :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já ti teda moc ,,děkuji" za TAGnutí a bude se TAG snažit napsat, alespoň tak dobře jako ty :) Doufám, že ho zveřejním do středy :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač :DD Těším se na TAG v tvém podání :D

      Vymazat
  3. Od Essence jsem si pořídila rtěnku v odstínu 07 a moc se mi líbí. I když na mě je dost výrazná, přesto, že na internetu vypadala na někom úplně jinak. Ale jsem s ní i tak velmi spokojená.
    Balea balzámek na rty mám moc ráda. Krásně hydratuje rty a jsem s ním moc spokojená.

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Essence mají dobré rtěnky :DD Ten balzám je fajn ale přeci jenom jsme měla radši ten jejichmalinový :D

      Vymazat
  4. U mě se oblíbené barvy střídají, teď zrovna vládne tmavě modrá:). Hezký tag!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Tmavě modrou mám taky ráda, ale moc věcí s ní nemám :D

      Vymazat
  5. ta rtěnka a paletka jsou úžasné ! :) děkuji ti,že mě sleduješ,já jsem tě také začala sledovat,máš také krásný blog! ;))

    OdpovědětVymazat
  6. Ešte som o takom Tagu nepočula, ale je to super!! :) Vybrala si dobré produkty.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)